دریافت پاورپوینت فصل اول 1 کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی نوشته محمد رضا سالاری فر (نگاه اسلام به ا | 29579 alis

Pdf کتاب خانواده در نگرش اسلام ,محمدرضا سالاری فر,ppt خانواده در نگرش اسلام ,کتاب خانواده در نگرش اسلام,خانواده در نگرش اسلام pdf,خلاصه خانواده در نگرش اسلام,پاورپوینت خانواده در اسلام,پاورپوینت خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی

پاورپوینت فصل اول 1 کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی نوشته محمد رضا سالاری فر (نگاه اسلام به ازدواج) در قالب pptx و در حجم 42 اسلاید: 

بخشی از متن: 
خانواده یکی از نهادهای مهم جامعه بشری است که زیربنایی ترین و اولین نهاد اجتماعی به شمار می رود.
ادیان الهی نیز به جهت نقش مهم خانواده در اخلاق و معنویت انسان‌ها آموزه های مهمی در این زمینه ارائه کرده‌اند
در همین راستا آخرین دین الهی یعنی اسلام در ابعاد مختلف زندگی خانواده دستور ها و آموزه های مفیدی ارائه کرده است
در دین اسلام ازدواج و خانواده محبوب ترین و عزیزترین نهاد بشری نزد خداوند اعلام شده است

سیر تاریخی مباحث خانواده از دیدگاه اسلامی
دین اسلام به عنوان آخرین دین الهی بخش عمده ای از قوانین و توصیه ها را به خانواده اختصاص داده است به ویژه برای زندگی خانوادگی وضع کرده و بسیاری از هنجارهای مربوط به ازدواج و خانواده در بخش عمده ای از جهان تغییر داده و در واقع ساختار مطلوب و بهنجار خانواده را بر اساس آموزه های دینی بنا کرده است.
پیامبر اسلام (ص) و اولیای دین (ع) به مسائل خانوادگی توجه داشتند. آنان در مورد شیوه انتخاب همسر، کیفیت رابطه خانوادگی، برخورد با فرزندان و انواع رابطه عاطفی در خانواده به راهنمایی و حل مشکلات مردم می پرداختند.

دانشمندان مسلمان از صدر اسلام تاکنون به مسائل خانواده توجه داشته و وظایف و حقوق متقابل اعضای خانواده را مورد تاکید قرار داده اند.

*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود پاورپوینت فصل اول 1 کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی نوشته محمد رضا سالاری فر (نگاه اسلام به ا

دریــــافت فایـــل