دریافت پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان | 29506 alis

کتاب آسیب شناسی روانی کامر, جلد دوم 2,رونالد جی کامر ,یحیی سید محمدی,پاورپوینت آسیب شناسی روانی,خلاصه آسیب شناسی روانی جی کامر,ppt آسیب شناسی روانی کامر,آسیب شناسی روانی دو, اختلالات رایج در کودکان, اختلالات رایج در نوجوانان,فصل 17

پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان و نوجوانان) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 34 اسلاید:

بخشی از متن:
افراد اغلب کودکی را دوره آسوده خاطر و شاد می دانند اما این دوره می تواند ترسناک و ناراحت کننده نیز باشد. در واقع کودکان تمام فرهنگ ها وقتی با افراد و موقعیت های تازه روبرو می شوند معمولاً حداقل مقداری مشکلات هیجانی و رفتاری دارند. زمینه یادگیری ها نشان می دهد که نگرانی تجربه شایعه است نزدیک به نیمی از کودکان در ایالات متحده ترس های متعدد دارند به ویژه درباره مدرسه سلامتی و ایمنی شخصی. شب ادراری، کابوس، قشقرق و بی قراری و مشکلات دیگری هستند که بسیاری از کودکان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
نگرانی خاص کودکان و نوجوانان این است که مورد قلدری قرار گیرند زمینه یابی ها در سراسر جهان بارها نشان داده‌اند که قلدری در ذهن اکثر پاسخ‌دهندگان کودک و نوجوان مشکل عمده‌ای است و اغلب از نژادپرستی عید و فشار همسالان برای امتحان کردن آمیزش جنسی یا الکل مشکل بزرگتری است.

برخی اختلالاتی که در کودکان روی میدهند مانند اختلالات اضطرابی کودکی افسردگی کودکی و اختلالات اخلالگر همتاهای بزرگسال دارند هرچند از برخی جهات متمایز نیز هستند.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان

دریــــافت فایـــل