دریافت پاورپوینت فصل یکم 1 کتاب روانشناسی ژنتیک نوشته محمود منصور (دیدگاه ها و روش ها) | 29487 alis

کتاب روانشناسی ژنتیک,خلاصه روانشناسی ژنتیک, محمود منصور,تحول روانی از تولد تا پیری,پاورپوینت روانشناسی ژنتیک,دانلود کتاب,خلاصه کتاب روانشناسی ژنتیک,پاورپوینت فصل اول,دیدگاه ها و روش ها

پاورپوینت فصل یکم 1 کتاب روانشناسی ژنتیک؛ تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور (دیدگاه ها و روش ها) در قالب pptx و در حجم 20 اسلاید:


بخشی از متن:
دیده ها و روش ها در روان شناسی علمی 
با توجه به این نکته که علم در حکم شناخت قوانین طبیعت است، روانشناسی علمی نیز می کوشد تا میدان علم را در حد بررسی رفتار حیوان و انسان، به منزله ی اجزای طبیعت،توسعه بخشد. از این زاویه و بادید طبیعت نگری، روانشناسی بر اساس مشاهده و آزمایش به تدوین قوانین رفتار می پردازد.
 اما روانشناسی فقط بر پایه ی تدوین و در نتیجه تبیین علمی رفتار تکیه نمی نزند بلکه با توجه به چگونگی زندگی و با تالیف معارفی که در اختیار دارد می‌ کوشد تا موجودات و از آن میان خصوصا انسان را به کمک کلیه ی روشهایی که به نتایج قابل توجهی منتهی می شوند بفهمد و درک کند.  از این زاویه، روانشناسی با یک دید انسانی نگری نیز به مطالعه ی رفتار روی  می آورد.
 روانشناسان امروزی به هر نوع مکتب یا نظام وابسته، یا به هر نوع روش کاری معتقد باشند، بر یکی از این دو دیدگاه و یا غالبا هر دو تکبه می زنند. که عبارتند از روش های تجربی و روش های بالینی 

 

دانلود پاورپوینت فصل یکم 1 کتاب روانشناسی ژنتیک نوشته محمود منصور (دیدگاه ها و روش ها)

دریــــافت فایـــل