دریافت پاورپوینت فصل دوم کتاب فرایند برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری در آموزش و پرورش (کاربرد تحلیل سیاست در فعالیت | 29350 alis

پاورپوینت,پاورپوینت کتاب فرایند برنامه‌ریزی,سیاست‌گذاری در آموزش و پرورش,یک چهارچوب کاربردی,خلاصه کتاب سیاست گذاری,پاورپوینت کتاب سیاست گذاری,ppt فرایند برنامه ریزی,تری دمسکی,وادی حداد ,غلامرضا گرایی‌نژاد,رخساره کاظم

پاورپوینت فصل دوم کتاب فرایند برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری در آموزش و پرورش (کاربرد تحلیل سیاست در فعالیت های برنامه ریزی آموزشی: چهار نمونه) نوشته وادی حداد، تری دمسکی ترجمه: غلامرضا گرایی‌نژاد، رخساره کاظم در قالب pptx و در حجم 90 اسلاید: 

بخشی از متن: 
در این فصل  چهارچوب ذهنی ارائه شده را برای مطالعات چهار کشور نمونه استفاده می‌کنیم تا ابعاد برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را در آنها در طول زمان، بازسازی کنیم. اصلاحات آموزشی در پرو، اردن ،تایلند و بورکینافاسو به این دلیل انتخاب شدند که داده‌های کافی برای بحث در مورد چرخه ی کامل سیاست‌گذاری در این کشورها موجود بود. 
همچنین تنوع سیاسی، اموزش؛ جغرافیایی و اقتصادی این کشورها، موید آن است که چهارچوب ارائه شده عمومی است و کاربرد آن به وسیله‌ی هیچ یک از عوامل یاد شده محدود نمی شود.
پرو: نمونه ای از رویکرد جامع/ انقلابی
کشور پرو نمونه ای است که دولت آن اصلاحات سیاسی را در یک الگوی جامع جستجو کرده است. اصلاحات، کل نظام آموزشی، از آموزش ابتدایی تا دانشگاه را شامل شد. در این اصلاحات مجموعه ای از رشته‌های علمی و عملی به گونه ای هدف گذاری شدند که نیروی فکری و مجموعه ی کاملی از مهارت‌ها در کشور تامین شود تا توسعه ی اجتماعی و اقتصادی پایدار به دست آید. اصلاحات به حل مسائل مربوط به برابری و کارایی خارجی به یک اندازه بها داد.  این سیاست، کاملاً حساب شده و جامع بود و با استفاده از یک فرآیند نظام‌مند در تشخیص، پاسخ و عمل، در قالب برنامه‌های بسیار دقیق پیگیری شد. اما اصلاحات به شکست انجامید.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب فرایند برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری در آموزش و پرورش (کاربرد تحلیل سیاست در فعالیت

دریــــافت فایـــل