دریافت آزمون روانسنجی (آزمون های شخصیت) تفسیر و نتایج آن – تست شخصیت mmpi | 29315 alis

تست شخصیت, پرسشنامه, نمره گذاری, مقیاس های روانی, مقیاسهای بالینی,تست شخصیت mmpi , نمره گذاری و تفسیر آزمون,آزمون MMPI

  آزمون روانسنجی (آزمون های شخصیت) تفسیر و نتایج آن – تست شخصیت

 mmpi این فایل به درس روانسنجی و آزمونهای آن مربوط است.  قابل استفاده برای دانشجویان روانپزشکی، روانشناسی و علوم تربیتی درقالب word و در حجم 13 صفحه:


تست شخصیت mmpi 
تست شخصیت mmpi را می‌توان یکی از مهمترین و معتبرترین پرسشنامه‌های شخصیت دانست که لازم است نتایج آن توسط متخصص روانسنجی تفسیر و تعبیر شود. 
تست شخصیت mmpi یکی از معتبرترین آزمون‌های روان شناسی است که در مراکز درمانی و کلینیک‌های روانشناسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از نتایج به دست آمده از این پرسشنامه برای فرد نیمرخ روانی تهیه شده که متخصص روانشناسی بالینی و روانسنجی از روی آن سلامت روانی یا ویژگی‌های شخصیتی فرد را تشخیص می‌دهد. 
معرفی تست شخصیت mmpi
آزمون MMPI از پرمصرفترین و مهمترین پرسشنامه های شخصیتی بالینی است و بیش از ۱۰۰۰۰ منبع تحقیق درباره آن منتشر شده است. بدین سان، MMPI علاوه بر کاربرد مفید بالینی،مقدار زیادی از ادبیات تحقیق را به راه انداخته و اغلب به عنوان یک ابزار اندازه گیری در مطالعات تحقیقی به کار رفته است.
 تست شخصیت mmpi یا پرسشنامه شخصیتی چند وجهی مینه سوتا را می‌توان یکی از مهمترین و معتبرترین آزمون‌های شخصیت دانست. این پرسشنامه در سال 1943 به وسیله هاتاوی و مک کنیلی در دانشگاه مینه سوتا ساخته شد و بیش از هر پرسشنامه‌ای در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت روانی مورد استفاده قرار گرفت و مشوق بسیاری از پژوهش‌های علمی می‌باشد. 

 

دانلود آزمون روانسنجی (آزمون های شخصیت) تفسیر و نتایج آن – تست شخصیت mmpi

دریــــافت فایـــل