دریافت پاورپوینت فصل 3 سوم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره | 28880 alis

پاورپوینت فصل 3 سوم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره,پاورپوینت حریم در ازدواج, فرشاد بهاري,پاورپوینت ازدواج دوباره,خلاصه کتاب مشاوره و درمان,پاورپوینت پیش از ازدواج و ازدواج دوباره

پاورپوینت فصل 3 سوم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره (حریم در ازدواج) نوشته فرشاد بهاري – مريم محمودي‌مهردر قالب pptx  و در حجم 21 اسلاید: 

بخشی از متن: 
زیر مجموعه زن و شوهری : رکن ازدواج 
از دیدگاه سیستمی ،خانواده ، سازمانی سلسله مراتبی و نظام مند است که دارای 4 زیرمنظومه ی فردی، زن و شوهری، والدینی و فرزندان است. خانواده با ازدواج دونفر از جنس مکمل شکل میگیرد و وظایفش را از طریق زیر منظومه هایش انجام می دهد. اصلی ترین زیر منظومه که سایر زیر منظومه ها از آن نشئت میگیرند زیر منظومه زن و شوهری است.
وظایف اصلی برای خانواده در مرحله تشکیل زندگی مشترک شامل رعایت اعتدال در وفاداری به شریک زندگی، قبول از دست دادن بخشی از احساس فردیت و آزادی است که جای آن را حس تعلق یا مکمل بودن میگیرد.
بنابراین وظایف زن و شوهر در مرحله تشکیل زندگی زناشویی در دو حیطه ی اصلی برقراری رابطه و انجام دادن وظایف عبارت انداز: ترسیم دوباره ی مرزها با دیگران تا محیط اجتماعی جدید برای هردونفر قابل قبول باشد، سازگاری با تفاوت های مختلف غیرمنتظره و انتظارهای  برآورده نشده  که به علت تفاوت های خانواده های اصلی ایجاد میشود، ایجاد صمیمیت کافی برای ارضای نیاز های عاطفی و …
دریافت جداگانه فصل های کتاب:

 

دانلود پاورپوینت فصل 3 سوم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره

دریــــافت فایـــل