بررسی و دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (نظریه های مشاوره و روان درمانگری) نوشته جواد اژه ای

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (نظریه های مشاوره و روان درمانگری) نوشته جواد اژه ای دارای نکات کلیدی پاورپوینت,کتاب هدایت و مشورت در اسلام ,نظریه های مشاوره, روان درمانگری,نوشته جواد اژه ای,خلاصه هدایت و مشورت در اسلام,ppt هدایت و مشورت,pdf هدایت و مشورت,هدایت و مشورت در اسلام,نظریه های مشاوره, روان درمانگری,فصل دوم 2

پاورپوینت فصل دوم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (نظریه های مشاوره و روان درمانگری) نوشته جواد اژه ای در قالب pptx  و در حجم 79 اسلاید:


بخشی از متن: 
نظریه ها 
مشاوره به دلیل کثرت جمعیت و پیچیدگی بافت های اجتماعی و گسترش سازمان ها که باعث سردرگمی های بیشتر انسان در قرن ۲۱ نشده است ،امر ضروری است؛ همانگونه که از آغاز قرن بیستم فرانک پارسونز پدر راهنمایی حرفه‌ای در شهر بوستون آن را با تاکید بر راهنمایی حرفه‌ای آغاز کرد یک ضرورت اجتماعی دانست. 
نیاز به مشاوره با گسترش شدن جوامع ، مشکلات و مصائب آن در اشکال مختلف و پیچیدگی بیشتری که اکنون یافته است، بیشتر احساس می شود.
مشاوره قلب برنامه راهنمایی است که از دیدگاه های مختلف مطرح شده است. نظریه پردازان مشاوره و در روان درمانگری هرچند تفاوتهایی با هم دارند ولی وجه اشتراک آنها این است یاری رسانی و ایجاد رابطه حسنه را اساس کار و هدف غایی می‌دانند و به طور کلی هر مددکاری اجتماعی از نظریه خاصی پیروی می کند.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود مستقیم فایل