بررسی و دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مشاوره خانواده نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری (فرآیند مشاوره خانواده)

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مشاوره خانواده نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری (فرآیند مشاوره خانواده) دارای نکات کلیدی ppt مشاوره خانواده,کیانوش زهراکار,فروغ جعفری,خلاصه کتاب مشاوره خانواده ,pdf کتاب مشاوره خانواده,پاورپوینت کتاب مشاوره خانواده,مشاوره خانواده,دانلود کتاب مشاوره خانواده,مفاهیم,تاریخچه,فرآیند و نظریه ها,فرآیند مشاوره خانواده

پاورپوینت فصل ششم کتاب مشاوره خانواده (مفاهیم،تاریخچه،فرآیند و نظریه ها) نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری با موضوع فرآیند مشاوره خانواده در قالب pptx  و در حجم 17 اسلاید: 

بخشی از متن: 
مرحله اول: تماس اولیه و برنامه ریزی 
گیل معتقد است که قبل از برگزاری اولین جلسه بین مشاور و خانواده که کمک را جستجو کرده است سه شرط باید برآورده شود. اول اینکه اعضای خانواده باید بپذیرند که در بعضی از سطوح مشکلات خاصی دارد. دوم اینکه خانواده یا یک غریبه موثر و تعیین کننده باید به این نتیجه برسد که مشکل از ظرفیت و توانایی خانواده برای مورد بحث قرار دادند و برخورد با آن وخیم تر است در نتیجه خانواده نهایتاً قانع می‌شود که مشکلات خود را به یک مشاور منتقل کند مشاوره ای که مسئولیت بهبودی آن را به عهده می‌گیرد. سوم اینکه مشاور باید مشخص کند که مشکل مطرح شده از طرف خانواده در حوزه صلاحیتش قرار دارد یا اینکه باید خانواده به متخصص دیگری ارجاع داده شود.
‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود مستقیم فایل