دریافت پاورپوینت زبان بدن | 26770 alis

زبان تن, تعریف زبان بدن , زبان بدن,تعریف زبان بدن,از چشم ها چطور کمک بگیریم,چشم ها چه میگویند,انواع نگاه ,پاورپوینت زبان بدن

پاورپوینت با موضوع:
زبان بدن
تعداد اسلاید : 46


تعریف زبان بدن
علائم غیر کلامی، نه تنها احساسات فرد را به تصویر می‌کشند بلکه اغلب نشان می‌دهند او چگونه با احساسات کنار می‌آید.
بخش مهمی از تعامل انسانها شامل ارتباطات غیرکلامی است. مثلاً اطوارها، حالت‌های چهره و ژست‌های افراد می‌توانند نگرش‌ها و احساسات آنها را به دیگران انتقال دهند و این حرکات و موارد زیادی می‌توانند حتی مؤثرتر از پیام‌های کلامی باشند.
به نوعی می‌توان گفت: کنش متقابل شامل شکل‌های متعدد ارتباط غیرکلامی- مبادله اطلاعات و معنی از طریق حالت‌های چهره، اشارات با حرکات بدن- استفاده می‌شود. از ارتباط غیرکلامی گاهی «بدن زبان» نامیده شده، که گمراه‌کننده است، زیرا مشخصاً‌ از این گونه اشارات برای حذف، تقویت یا بسط آنچه که به صورت کلام گفته می‌شود استفاده می‌کنیم..»
تحقیقات نشان داده است که محل قرار گرفتن دست و پا در هنگام مکالمه چیزهایی درباره جایگاه متفاوت افراد به ما می‌گوید. وقتی افراد با کسانی صحبت می‌کنند که از نظر جایگاه از آنها پایین‌ترند یا از قدرت کمتری برخوردارند، دستها و پاهای آنان آرامتر و راحت‌تر است. اما وقتی با افرادی از جایگاه بالاتر صحبت می‌کنند ژست آنها خشک‌تر و به اصطلاح عصا قورت داده‌تر است. در حالی که وضعیت راحت‌تر بدن که کمی متمایل به سوی شخص دیگر باشد، نشان دهنده علاقه و دوستی است.

فهرست مطالب
تعریف زبان بدن
از چشم ها چطور کمک بگیریم
چشم ها چه میگویند
انواع نگاه
5 گام برای پیشرفت در برقراری ارتباط
وغیره…..

 

دانلود پاورپوینت زبان بدن

دریــــافت فایـــل