دریافت پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن | 24202 alis

دانلود پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن,آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن,پاورپوینت بلکا,معرفی بلکا,کاربرد پوشش بلکا در ساختمان,بلکا,belka,پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن,پاورپوینت معرفی بلکا,آشنایی با پوشش بلکا در ساختمان

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگ هایی كه در بیشتر كشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در كشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اكسید سرب كه سرطان زاییش ثابت شده به كار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای كاركنان كارخانجات رنگ سازی می شود.

همچنین برای مصرف كنندگانی كه در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فكر افتاد كه لااقل برای رنگ آمیزی اماكن و ساختمانها شالوده ای از تفكر قدیمی كه مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.
با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلكا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود كه بلكا صنعتی است كه با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
بلکا چیست ؟
ویژگی های خاص بلكا
عایق حرارت و برودت
كاهش محسوس رفلكس صدا
عدم نیاز به زیرسازی
دوستدار محیط زیست
خاصیت قابلیت شستشو
عدم جذب گرد و غبار
مقاومت در برابر آتش
نحوه اجرای بلکا
نحوه اجرای بلكا بر روی سطوح مختلف
طرز ساخت بلکا
تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 46 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت گچ ساختمانی(53 اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن

دریــــافت فایـــل