دریافت پاورپوینت مطالعات دانشکده معماری | 23955 alis

دانلود پاورپوینت مطالعات دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری,پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی دانشکده معماری,ریزفضاهای دانشکده معماری,دانشکده معماری,پاورپوینت دانشکده معماری,ضوابط و معیارهای طراحی دانشکده معماری,پاورپوینت مطالعات دانشکده

توضیحات:
فایل پاورپوینت مطالعات دانشکده معماری،در حجم 65 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
عملکرد هر فضا در نهایت تابعی از انسان است. استفاده هایی است که > به عنوان یگانه موجودی که روح فضا را درک میکند،از فضا دارد.حال این فضا می خواهد یک بیمارستان باشد،یا یک مرکز تفریحی یا یک ارامگاه یا …انچه که مهم است شناخت نیاز های انسان در ان فضایی ست که میخواهیم طراحی کنیم برای تعیین درست تر این نیازها باید عواملی مانند فرهنگ ، اقلیم ، اقتصاد ، جامعه شناسی و… را مورد دقت و بررسی قرار دهیم برای بررسی عملکرد فضا ها در دانشکده معماری در سایت شهر یزد،ابتدا نیازمند یک دسته بندی کلی هستیم که با کمک این دسته بندی و جزء جزء کردن فضا ها ،راحت تر بتوانیم کار بررسی را انجام دهیم.لازم به ذکر است که این تقسیم بندی شناور بوده و به هیچ عنوان قطعیت ندارد.
قبل از هر چیز به صورت اجمالی به بررسی کلی عملکرد یک فضای اموزشی می پردازیم. هدف از طراحی فضای اموزشی،حل کردن روابط فضایی مورد نیاز جهت فر ایند اموزش است. به این معنا که فضا هایی که امر اموزش در هر رشته ای نیازمند ان فضا ها و امکانات است، به چه صورت و با چه نظمی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند هدف نهایی را به بهترین صورتی حاصل کنند.در این صفحات سعی بر ان شده که بر اساس تقسیم بندی انجام شده، عملکرد جزئی هر بخش و هر فضا را به تفکیک بر اساس نور و فرم و روابط و مصالح و… بررسی و ذکر نماییم.

فهرست مطالب:
ضوابط و معیارهای طراحی دانشکده معماری
عملکردها
کلاس ها
نورمصنوعی
مصالح کلاس درس
عکس و اسلاید(آموزش تصویری)
اتاق کنفرانس
آتلیه های طراحی معماری
اتاق مسئولین
آتلیه ها
کارگاه ها
سالن ها
ترکیب ساختمان با عناصر محیطی
نموارهای ارتباط فضایی
هارمونی با محیط
معماری پاسخگو
مدرن و ارگانیک
نورگیری
پلان
دید
نمودار ارتباطات
پلان طبقات(ریزفضاها)
نمودار وزنی
برنامه فیزیکی(فضاها)

این فایل با فرمت پاورپوینت در 65 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل(13 اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت مطالعات دانشکده معماری

دریــــافت فایـــل