دریافت پاورپوینت موزه چوب (تادائو آندو) | 23804 alis

دانلود پاورپوینت موزه چوب (تادائو آندو),موزه چوب (تادائو آندو),بررسی و تحلیل موزه چوب,تادائو آندو,پاورپوینت موزه چوب ژاپن,پاورپوینت موزه چوب (تادائو آندو),پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه چوب ژاپن

توضیحات:
فایل پاورپوینت موزه چوب (تادائو آندو) ، در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
تادائو آندو در 13 اكتبر 1941 ميلادي در اوزاكاي ژاپن ديده به جهان گشود، در سالهاي 69-1962 م . تعاليم خود آموخته و غير آكادميك خود را به عنوان يك معمار با سفرهاي آموزشي به اروپا، آمريكا و آفريقا و مطالعه بر روي خانه هاي فرانك لويدرايت و كارهاي مدرنيسم قديمي (كلاسيك) تكميل كرد.افزايش كمي آثار او در سطح معماريهاي مسكوني، كليساها، موزه ها و مجتمع هاي تجاري بزرگ، و … با تكيه اي مداوم و تقريباً انحصاري بر ساختارهاي بتن مسلح بزرگ و نمايان است كه عظمت را در معماري او فزوني مي بخشد. او واسطه اي ميان شرق و غرب است، و بتن را ـ با اينكه از مواد جدايي ناپذير جنبش مدرن اروپاست ـ در جهت نشان دادن زيبايي شناسي شرقي به كار مي برد. اولين تمرين معماريش را در سال 69 م . در اوزاكا آغاز كرد و تاكنون بيش از صد و پنجاه پروژه معماري را طراحي كرده است.
موزه چوب ، در انتهای شمال غربی ناحیه ی هیوگو در ژاپن قرار دارد ؛ جایی که دارای جنگل های انبوه ، و گاهی بارش سنگین برف زمستانی است این موزه ی حلقه مانند ، با قطر 46 متر در جنگل انبوه اطراف خود محصور شده است . در مرکز ساختمان ، یک تهی جای دایره ای به قطر 22 متر قرار دارد که از بالا به سمت آسمان باز می شود و در قسمت پایین آن ، استخری قرار دارد که در واقع ، به نوعی می توان گفت محل تلاقی آسمان و آب است.
و…

فهرست مطالب:
معرفی معمار و ویژگیهای معماری آثارش
معرفی موزه چوب
مشخصات و ویژگیهای موزه چوب
گالری تصاویر موزه چوب

این فایل با فرمت پاورپوینت در 20 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD موزه ی یهود در برلین(8صفحه)

 

دانلود پاورپوینت موزه چوب (تادائو آندو)

دریــــافت فایـــل