بررسی و دانلود پاورپوینت فصل 9 نهم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل 9 نهم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره دارای نکات کلیدی پاورپوینت فصل 9 نهم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره,پاورپوینت آسیب شناسی رابطه ی ازدواج,فرشاد بهاري,خلاصه کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج,مشاوره پیش از ازدواج,پاورپوینت ازدواج مجدد

پاورپوینت فصل 9 نهم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره (آسیب شناسی رابطه ی ازدواج) نوشته فرشاد بهاري – مريم محمودي‌مهردر قالب pptx  و در حجم 16 اسلاید: 

بخشی از متن:  
تقدم دلبستگی و نفوذ 
تشکیل پیوند زناشویی مستلزم آن است که هریک از زوج ها دلبسنگی عاطفی اولیه اش را از والدین به همسرش تغییر وضعیت دهد. اگر این تغییر وضعیت به شیوه ی کارسازی صورت بگیرد، یعنی اگر زن و شوهر انطباق موقتی داشته باشند رابطه با والدین دست نخورده می ماند، اما رابطه با شریک زندگی مهم ترمیشود. وقتی زوج ها دچار این تغییر وضعیت می شوند مشکلات گوناگونی بروز میکند که بر ساخت مثلث های خانواده ی گسترده تاثیر بسیار می گذارد.
هریک از این زوج ها برای رشد و پیشرفت رابطه شان باید در مقابل نفوذ دیگرانی که مورد احترام آنها هستند دیدگاهی باز داشته باشند و در همان حال مواضع شخصی نسبتا آزادانه ای در صف آرایی های عاطفی شکل می دهند.
دریافت جداگانه فصل های کتاب:

دانلود مستقیم فایل