بررسی و دانلود پاورپوینت فصل 6 ششم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل 6 ششم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره دارای نکات کلیدی پاورپوینت فصل ششم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره,خلاصه کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره,کتاب مشاوره و درمان ازدواج,فصل ششم مشاوره و درمان پیش از ازدواج,خلاصه کتاب درمان پیش از ازدواج,مشاوره و درمان پیش از ازدو

پاورپوینت فصل 6 ششم کتاب مشاوره و درمان پیش از ازدواج و ازدواج دوباره (نقش خانواده های اصلی و روابط اولیه در ازدواج) نوشته فرشاد بهاري – مريم محمودي‌مهردر قالب pptx  و در حجم 16 اسلاید: 


بخشی از متن: 
روابط خانوادگی 
هیچ کس بدون خانواده اعتبار لازم و کافی را درچشم همسر آینده اش کسب نمیکند. چنانچه هرکسی حتی برای لحظه ای خانواده اصلی اش را نادیده بگیرد در پاسخ دادن به این سوال که از کجا آمده است عاجز خواهد ماند. بنابراین خانواده با هرترکیبی که باشد ریشه ی اعضای خود است. ازدواج فرصتی برای تشکیل خانواده ی جدید و الحاق آن به خانواده اصلی است. تشکیل خانواده ی جدید با حذف یا نادیده گرفتن خانواده های اصلی درحکم نفی اصل ازدواج است.
ازدواج وصلت دو خانواده از طریق عضویت هریک از طرفین در خانواده ی طرف رابطه است. خانواده های اصلی نقش سرنوشت سازی درحمایت یا تخریب ازدواج فرزندان دارند. افرادی که ازدواج میکنند سریع درمی یابند که با بیش از یک نفر ازدواج کرده اند.
دریافت جداگانه فصل های کتاب:

دانلود مستقیم فایل