دریافت پاورپوینت خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی | 23179 alis

دانلود پاورپوینت خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی ,خرابی پیش رونده در سازه,پاورپوینت خرابی پیش رونده در سازه فولادی ناشی از آتش سوزی,پاورپوینت خرابی پیش رونده ,پاورپوینت خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی ,خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی در سازه

توضیحات:
فایل پاورپوینت خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی در سازه های فولادی،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
اغلب آسمان خراشها از نوع اسکلت فولادی می باشند این در حالیست که بندرت پیش می آید که آسمان خراشها بتوانند در مقابل آتش سوزی بزرگ دچار خرابی پیش رونده نشوند .
مورد شاخصی که اخیرا به علت آتش سوزی غیر قابل کنترل فرو ریخته است مرکز تجارت جهانی آمریکا بوده که در 11 سپتامبر 2001 اتفاق افتاده است.
فروپاشی تدریجی سازه های ساختمانی به شیوه های مختلف توسط بسیاری از محققان توصیف شده است که مفهوم اساسی یکسانی در این رابطه وجود دارد.
خرابی پیش رونده وقتی حاصل می شود که خرابی از یک المان به سایر المانها گسترش پیدا می کند.

خرابی پیش رونده می تواند توسط بسیاری از حالتهای بارگذاری غیر معمول بوجود آید مانند : بارهای انفجار ، ایراد طراحی،ایرادات ساخت و ساز ،مصالح غیر استاندارد ،شکست خاک و نیروهای ضربه ای و لرزه ای مقدار زیادی از خرابی پیش رونده در سازه ها به دلیل بارگذاریهای غیر عادی در طول سالها صورت می پذیرد در نتیجه اکثر تحقیقات انجام شده روی خرابی پیش رونده از نتایج بارهای فوق الذکر بوده و موضوع اثر آتش کمتر بررسی شده است .

آتش سوزی شدید می تواند به عاملی که قادر است باعث شروع خرابی پیش رونده در ساختمانها باشد ، منتهی شود .
در گذشته مهندسان به یک نوع حصار حرارتی برای حفاظت از سازه های فلزی از تاثیر افزایش دما در طول آتش سوزی اکتفا می کردند . با پیدایش عملکرد مبتی بر طراحی و مهندسی ، در نظر گرفتن استراتژیهای حفاظت در مقابل آتش بطوریکه در یک اتفاق نادر از یک بارگذاری غیر عادی از تاثیر آتش سوزی شدید منجر به خرابی پیش رونده نشود ، مورد توجه قرار گرفت .

فهرست مطالب:
مقدمه
سوابق
محافظت در برابر آتش با ساختار حرارتی غیر فعال
توان مقاومتی در برابر آتش
آزمایشهای مقاومت در برابر آتش و خرابی پیش رونده
رفتار سازه ساختمان در برابر دماهای بالا
اثرات حرارتی و گیرداری
شکست ناشی از آتش در مقابل سختی
تاثیر مهار بندها
خلاصه 2سناریوی طراحی مقاومت در برابر آتش
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 48 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سازه های بتنی پیش تنیده و پس کشیده
(19اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت خرابی پیش رونده ناشی از آتش سوزی

دریــــافت فایـــل