دریافت پاورپوینت شیخ بهائی | 23024 alis

دانلود پاورپوینت شیخ بهائی,شیخ بهائی,آشنایی با شیخ بهائی و آثارش,پاورپوینت شیخ بهائی پدر علم معماری ایران,پاورپوینت آشنایی با شیخ بهائی و آثارش,منارجنبان,حمام شيخ بهايي,مسجد شیخ لطف الله,پاورپوینت شیخ بهائی

توضیحات:
فایل پاورپوینت شیخ بهائی و آثارش،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
شیخ بهاء الدین ، محمدبن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی دانشمند بنام دوره صفویه است. اصل وی از جبل عامل شام بود. بهاء الدین محمد ده ساله بود که پدرش عزالدین حسین عاملی از بزرگان علمای شام بسوی ایران رهسپار گردید و چون به قزوین رسیدند و آن شهر را مرکز دانشمندان شیعه یافتند، در آن سکنی گزیدند و بهاءالدین به شاگردی پدر و دیگر دانشمندان آن عصر مشغول گردید.
مرگ این عارف بزرگ و دانشمند را به سال ۱۰۳۰ و یا ۱۰۳۱ هجری در پایان هشتاد و هفتمین سال حیاتش ذکر کرده اند.وی در شهر اصفهان روی در نقاب خاک کشید و مریدان پیکر او را با شکوهی که شایسته شان او بود ، به مشهد بردند و در جوار حرم هشتمین امام شیعیان به خاک سپردند.
شیخ بهایی مردی بود که از تظاهر و فخر فروشی نفرت داشت و این خود انگیزه ای برای اشتهار خالص شیخ بود.شیخ بهایی به تایید و تصدیق اکثر محققین و مستشرقین ، نادر روزگار و یکی از مردان یگانه دانش و ادب ایران بود که پرورش یافته فرهنگ آن عصر این مرز و بوم و از بهترین نمایندگان معارف ایران در قرن دهم و یازدهم هجری قمری بوده است.
و…

فهرست مطالب:
بیوگرافی
مقدمه
خدمات شیخ بهائی
حمام شيخ بهايي
ساخت مسجد چھار باغ به روي لجنزار
مسجد شاه اصفهان
مسجد شیخ لطف الله
دیوار نجف و ساعت ظلی
کاریز نجف آباد
تقسیم آب زاینده رود
منارجنبان
نقش شیخ بهایی در به وجود آمدن میراث صفوی
نتیجه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 32 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت رابرت ونچوری(14 اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت شیخ بهائی

دریــــافت فایـــل