دریافت پاورپوینت پارکت و لمینت | 23000 alis

دانلود پاورپوینت پارکت و لمینت,پارکت و لمینت,پاورپوینت پارکت,پاورپوینت لمینت,آشنایی با پارکت,آشنایی با لمینت,پاورپوینت پارکت و لمینت,تفاوت پارکت و لمینت

توضیحات:
فایل پاورپوینت پارکت و لمینت،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
پارکِت یا کف‌پوش چوبی، کف‌پوش ی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورت موازی در کنار هم قرار می‌دهند تا کف ساختمان پوشیده شود. امروزه کف‌پوش‌های جدیدی با مواد ام دی اف و اچ دی اف نیز استفاده می‌شوند که لمینت نام دارند و به اشتباه با نام پارکت در بازار عرضه می‌شود. این مواد جدید برای نصب موقتی مناسب بوده و فاقد ویژگی‌های بنیادی پارکت هستند. پارکت‌ها در ابعاد و اندازهای مختلف مانند ۲۵*۲ متر و۳۰*۱ متر وجود دارند که بخاطر وجود بعضی از مواد پلاستیکی موجود در آن مانع از خوردگی‌های موریانه‌ایی و حشراتی می‌شود. به علت این که از چوب در ساختار آن استفاده شده نباید در مجاورت با رطوبت و آب باشد که این نوعی ضعف برای این مواد محسوب می‌شود.
تکه چوبهای فن آوری شده از کارتنهای بازیافت شده MDF یا از براده خالص چوب HDF با ابعاد استاندارد (۱٫۲۱۵*۰٫۱۹۵ ، ۱٫۲۱۵ *۰٫۱۷۵ ) با ضخامت ( ۰٫۰۸ و ۰٫۱۲ ) میباشد که در زیر چوب لایه سرامیکی جهت جلوگیری از نفود آب و حشرات پرس می شود ودر چهار طرف دارای قفلهای چوبی قابل کیلیک بصورت نر و ماده و در لایه روی آن کاغذ دکوراتیو در شکلهای مختلف و لایه شیشه ای پلی اورتون برای محافظت از نفود آّب و خط وخش پرس میگردد.
و…

فهرست مطالب:
معرفی پارکت
ویژگی های پارکت
مزایا
مشکلات پارکت
معرفی لمینیت
مزایا
معایب قابل اغماض
تفاوت های کلی پارکت و لمینیت
نوار لبه پی وی سی
استفاده از رنگ در آشپز خانه
اجرای پوششهای سلولزی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت گرمایش از کف (19 اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت پارکت و لمینت

دریــــافت فایـــل