دریافت پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس (ریچارد میر) | 22836 alis

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس ,ریچارد میر,تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس,تحلیل خانه ی درون تهی,پاورپوینت تحلیل خانه داگلاس(ریچارد میر),پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس (ریچارد میر),خانه داگلاس

توضیحات:
دانلود فایل پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس _ریچارد میر، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
ریچارد میر متولد 1934 نیوجرسی در دانشگاه کرنل در رشته ی معماری تحصیل کرد. ریچارد میر ملقب به شوالیه ی سفید پست مدرنیسم پیش از تاسیس دفتر کار خود در نیو یورک در سال 1963 با سام و مارسل بروئر همکاری می کرد.

وی ابتدا در زمینه ی ساختمان سازی برای طبقه ی مرفه فعالیت کرد همچنین مطالعات وسیعی در زمینه ی ساختمان های عمومی انجام داد و در سال 1969 به عضویت گروه پنج نیویورک (در MOMA) درآمد. سفید های گروه پنج (ریچارد میر٬ پیتر آیزنمن٬ مایکل گریوز٬ جان هجداک٬ چارلز گواتمی) برای مخالفت با ونتوری و گریز دوره ی سفید قهرمانان رایت٬ گروپیوس٬ تراگنی و بخصوص لوکوربوزیه را احیا کردند، اما مسائلی از زیبایی شناسی را در کار خود به کار بردند که خالی از هر گونه تعهد و تعصب اجتماعی بودند. میر در کارهایش همواره رنگ سفید بکار می برد و از همین رو گروه ﺁنان به نام مستعار معماران سپید نامیده می شوند.
و…

فهرست مطالب:
بیوگرافی معمار -ریچارد میر
داستان خانه ی درون تهی
معماری و ارتباط بین فضاها
خانه داگلاس
بررسی فضاهای خانه داگلاس
نقشه ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل word استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18 صفحه)

 

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه ی درون تهی و خانه داگلاس (ریچارد میر)

دریــــافت فایـــل