دریافت پاورپوینت آب در معماري منظر (35 اسلاید) | 22835 alis

دانلود پاورپوینت آب در معماري منظر,آب در معماري منظر,پاورپوینت آب در معماری,حضور آب در محیط,آب در باغ ایرانی,پاورپوینت آب در معماري منظر,باغ فین کاشان,پارک ملت,پارک ساعی,پارک ایل گلی ,پاورپوینت بررسی آب در معماری منظر

توضیحات:
فایل پاورپوینت آب در معماري منظر (باغ فین کاشان،پارك هاي ايل گلي، ملت و ساعي)،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آب به عنوان یکی از عناصر اصلی طبیعت همواره به صور گوناگون بنا به شرایط خاص محیطی طراحان منظر جهت ارائه رویکردهای طراحی مد نظر قرار گرفته است .آنچه ذکر شده اشاره ای به کاربرد آّب در معماری منظر است که در قالب ۳ نمونه مطالعاتی به صورت تحقیق میدانی تحلیل شده است .
این تحقیق در ۳ بخش تنظم شده است : بخش اول چارچوب های نظری در خصوص حضور آب در معماری منظر را بررسی کرده به حالات مختلف حضور آب در طراحی منظر اشاره می کند . در بخش دوم به نقش آب در باغ های ایرانی پرداخته و باغ فین کاشان را به نمونه شاخص باغ سازی ایرانی ،از دیدگاه کاربرد آب در این فضا تحلیل کرده و در بخش آخر به تحلیل ۳ نمونه مطالعاتی ، باغ ایل گلی تبریز ، پارک ساعی و پارک ملت ، کاربرد مصالح و چهارفصل فرسایش در ارتباط با طراحی محیط های آبی بررسی شده است. تهران پرداخته و مسائل مرتبط با حرکت.

در گذشته ای نه چندان دور که انسان، آب را به عنوان یکی از اجزا و عناصر معماری مورد استفاده قرار داد، جلوه های متنوع آن، همواره باعث تهییج و گرایش وی به زیبایی شده است. استقرار کشور ما ،در منطقه خشک و نیمه بیابانی ،سبب توجه خاص پیشینیان به آب و ارزش آن گردید. معماران ما ،آب را در مجموعه های خود وارد می کردند و گنجینه ای از خصوصیات فیزیکی ، مذهبی و اسطوره ای را به خدمت می گرفتند؛ تا معماری آنان از غنای بیشتری برخوردار باشد. در حقیقت عنصر آب، ما و فضای زندگیمان را دوباره به طبیعت پیوند می زد.

فهرست مطالب:
چکیده
آب در معماری منظر
اهمیت آب در معماری منظر
حضور آب در محیط
آب در باغ ایرانی
باغ فین کاشان
پارك هاي ايل گلي
پارک ملت
پارک ساعی
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 35 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD باغ های ایرانی(9 صفحه)

 

دانلود پاورپوینت آب در معماري منظر (35 اسلاید)

دریــــافت فایـــل