دریافت پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی (12 اسلاید) | 22828 alis

دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,GIS و AHP,پاورپوینت شهرسازی,برنامه ریزی شهری و منطقه ای,پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی,پروژه برنامه ریزی شهری و منطقه ای,GIS ,نحوه تلفیق GIS و AHP

توضیحات:
دانلود فایل پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی،در حجم 12 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
تصمیم گیری نتیجه ای است از مقایسه و ارزیابی چندین آلترناتیو با توجه به معیارهایی که برای تصمیم گیری مورد توجه قرار گرفته اند. در میان معیارهای سنجه ای، برخی از معیارها در رابطه با هدف مورد نظر و در مقایسه با سایر معیارها دارای اهمیت بیشتر و یا کمتری هستند. بر همین اساس فرٱیند تحلیل سلسله مراتبی AHP که توسط توماس ال ساعتی در سال 1977 معرفی شده یکی از روشهایی بوده که به محاسبه میزان اهمیت معیارها به صورت کمی می پردازد.
در رابطه با استفاده از تکنیک AHP و همچنین تلفیق آن با سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، برنامه الحاقی مارینونی که در GIS قابل اجرا است، توسط O.Marinoni ارائه شده که دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار Expert choice که در گذشته، جهت تعیین ضریب اهمیت معیارها و تعیین شاخص سازگاری استفاده می­شد، نیست. این برنامه با توجه به ماتریس مقایسات دوبه دویی که در GIS تشکیل می­دهد، ضریب اهمیت (CW) و ارزش هر یک از معیارها را محاسبه و با اعمال ضریبشان، با زیر معیارهای دیگر هم پوشانی کرده و در نهایت در محیط GIS، نقشه هایی در قالب رستر تولید می نماید.

فهرست مطالب:
چکیده
مراحل انجام کار
تحلیل AHP در GIS
روش نصب نرم افزار

این فایل با فرمت پاورپوینت در 12 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مدل رشد خطی(12 اسلاید)

 

دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی (12 اسلاید)

دریــــافت فایـــل