دریافت پاورپوینت كرم هاى كامپيوترى (25 اسلاید) | 20350 alis

پاورپوینت كرمهاى كامپيوترى (25 اسلاید),,كرمهاى كامپيوترى,,ويروس هاي رايانه اي,,کرم اينترنتي يا Worm ,پاورپوینت کرم اينترنتي يا Worm

پاورپوینت كرم هاى كامپيوترى (25 اسلاید)

كرمهاى كامپيوترى
آيا تا به حال اتفاق افتاده كه وقتى شما هيچ كارى با سيستم كامپيوترى تان انجام نمى دهيد، شاهد باشيد كه سيستم تحت بار كار قرار دارد و برنامه هايتان به كندى اجرا مى شوند؟ يا زمانى كه به اينترنت وصل هستيد و از جانب شما هيچگونه تبادل اطلاعاتى انجام نمى شود، چراغهاى گرفتن و فرستادن اطلاعات كماكان روشن هستند و برقرارى ارتباط با اينترنت كندتر و كندتر مى شود؟

اگر جواب شما به يكى از سؤالهاى بالا مثبت باشد، بايد به شما بگوييم كه كامپيوترتان كرم گذاشته است! يا به اصطلاح علمى آلوده به يك كرم كامپيوترى شده است.اولين كرم كامپيوترى در آمريكا در روز سوم نوامبر ۱۹۸۸ كشف شد. در آن روز بسيارى از سيستمهاى كامپيوترى عملاً توانايى انجام عمليات را از دست دادند، چون مشغول اجراى دستورهاى كرمهاى عزيزى بودند كه آنها را تحت تسلط خود درآورده بود.

و……………
..
..
..
..
..

ويروس هاي رايانه اي

هر برنامه ای که به صورت مخفیانه و بدون آگاهی کاربر به کامپیوتر وارد شود SPY نامیده می شود SPY WARE ها می توانند فعلیتهای تخریبی بیشماری انجام دهند مثلا می توانند شماره کارت های اعتباری و یا آدرس های ایمیل و همچنین پسورد ها و … را استخراج کنند و تمامی اطلاعات را برای شخص نفوذ گر بفرستند.

کرم اينترنتي يا Worm
Worm : گونه ای از برنامه هاي تخريبي کرم اينترنتي يا Worm هستند و کار اصلي آنها تخريب اطلاعات شخصي بر اساس يک الگوي خاص و مشخص مي باشد اين گونه برنامه ها بدون اين که ردپايي از خود باقي بگذارد اطلاعات را تخريب مي کنند و در عين حال از کامپيوتري به کامپيوتر ديگر ميروند بعضي از اين گونه کرمهاي اينترنتي بسيار بد تر از ويروس ها عمل مي کنند چون از همه موانع امنيتي به راحتي عبور مي کنند و اعمال تخريبي خود را انجام مي دهند .
و…..

 

دانلود پاورپوینت كرم هاى كامپيوترى (25 اسلاید)

دریــــافت فایـــل