دریافت گزارش کارآموزی در شرکت اروم آدا (ارومیه، محصولات غذایی،انواع شور و ترشی،انواع رب گوجه فرنگی) | 18453 alis

گزارش کارآموزی کامل از شرکت مصلولات غذایی ارومیه,گزارش کارآموزی در شرکت اروم آدا ,(ارومیه, محصولات غذایی,انواع شور و ترشی,انواع رب گوجه فرنگی)

گزارش کارآموزی کامل از شرکت مصلولات غذایی ارومیه

شرکت اروم آدا در سال ۱۳۶۹ تاسیس و در آبان سال ۱۳۷۰به منظور تولید انواع محصولات غذایی به بهره برداری رسید. با ادامه کار و با توجه به درخواست های مشتریان و بازار اروم آدا تولید محصولات غذایی متنوع خود را در دستور کار خود قرار داد تا بدینوسیله پاسخگوی تقاضا های مشتریان خود باشد.
هم اینک محصولات این شرکت شامل انواع رب گوجه فرنگی،سس مایونز و کچاپ
انواع شور و ترشی. انواع کمپوت و کنسرو. پوره جات. آب میوه ها . شربت ها
مرباجات، و بسته بندی عسل می باشد.
مدیریت اروم آدا با باور این دو شعار که کیفیت مسیر ماست نه مقصد ما و همواره
حق با مشتری است خط مشی کیفی خود رااطمینان از جلب رضایت مشتری
با بر آورده سازی کیفیت مطلوب و تاثیر گذار بر زندگی مشتری قرار داده است
این شرکت به منظور رسیدن به اهداف خود پیاده سازی وحفظ سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه مربوط از سال ۱۳۷۸ آغاز و تا کنون ادامه یافته است.
اخذ گواهینامه های مربوطه، از سال 1377 آغاز و تا کنون ادامه یافته است به نحوی که شرکت اروم آدا مفتخر است که همینک گواهینامه استاندارد ایزو 9001 نسخه 2000 را از شرکت ((TUV NORD)) که از معتبر ترین مراجع صدور گواهینامه مدیریت کیفیت است را دارا می باشد و پیاده سازی سیستم HACCP رانهایی نموده و در حال اخذ گواهی مربوطه از همان شرکت می باشد.
v- اخذ نشان بین المللی حلال
v -گواهی نامه بین المللی FDA (Food and Drug Administration) از شرکتFDA Registrar Corp .
مدیریت شرکت اروم آدا با التزام به موارد فوق شرکت را موظف به پایبندی به موارد
و اهداف عالیه فوق نموده است.
شرکت اروم ادا در بعد صادرات با توجه به خط مشی کیفی شرکت رقابت در بازار های خاجی را جزو برنامه های اساسی خود قرار داده به نحوی که در حال حاضر
صادرات به کشورهای زیر انجام می پذیرد.
کانادا. سوئد. امریکا. انگلستان. فرانسه. هلند. روسیه. بلاروس. ترکیه. عراق
کویت. عربستان سعودی. آلمان. ژاپن. مالزی. نیجریه. کنیا. استرالیا…
معرفی شرکت اروم آدا
شرکت اروم آدا در كشور ایران، 9 كیلومتری شهر ارومیه در جاده سنتو در محیطی بسیار خوش آب و هوا و با مساحت تقریبی 45000 متر مربع تاسیس گردیده است. این شركت در سال 1370 به منظور تولید انواع محصولات غذایی به بهره برداری رسید تولیدات اروم آدا در ابتدا شامل انواع رب گوجه فرنگی بود که به تدریج و با توجه به نیاز مشتریان و نیز سیاستهای توسعه شرکت ،علاوه بر محصول فوق، انواع سس مایونز و كچاپ، شورجات و انواع ترشی ها، بسته بندی عسل، انواع كمپوت و كنسرو، پوره ها و مرباجات، انواع آبمیوه و همچنین انواع رب گردید.

مدیریت اروم آدا با باور این دو شعار که کیفیت مسیر ماست نه مقصد ما و همواره حق با مشتری است، خط مشی کیفیت و ایمنی خود را با اطمینان از جلب رضایت مشتری با برآورده سازی کیفیت مطلوب و تاثیر گذار بر زندگی مشتری قرار داده است.

 

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت اروم آدا (ارومیه، محصولات غذایی،انواع شور و ترشی،انواع رب گوجه فرنگی)

دریــــافت فایـــل