دریافت شرح مختصر سوابق ، مشخصات ، و زمینه های فعالیت شرکت پاکسان | 15695 alis

شرح مختصر سوابق , مشخصات , و زمینه های فعالیت شرکت پاکسان

الف)- تاریخچه
شرکت پاکسان از سال 1341 رسماً فعالیت خود را در زمینه تولید مواد شوینده آغاز نمود. این شرکت تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان واحدی از گروه صنعتی بهشهر مشغول فعالیت بود.
پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، شرکت پاکسان مشمول قانون حفاظت و توسعه صنایع گردید واز آن پس تحت پوشش سازمان صنایع ملی فولاد ایران و زیر نظر مدیریت منتخب دولت جمهوری اسلامی ایران مساعی خود را جهت بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود به منظور تأمین نیاز های جامعه و قطع وابستگی بکارگرفت.

ب- مشخصات عمومی
1- سرمایه ثبت شده 000/000/800 ریال
2- شماره ثبت 8493- تهران
3- مدیریت هیئت مدیره منتخب سازمان صنایع ملی فولاد ایران
4- فعالیت تولید انواع مواد شوینده و صنعتی
5- نشانی تهران – کیلومتر 12 جاده جنوبی کرج
ج)- روند فعالیت
مقایسه ارقام تولیدات از بدو تأسیس تاکنون نشان می دهد که حجم تولید در سال 1356 در اوج قرار داشته و پس از آن با توجه به مسائلی از قبیل : فشارهای ناشی از تحریم اقتصادی ، وقوع جنگ تحمیلی و صدمات وارده به مخازن شرکت در بندر خرمشهر ، تولید تا سال 1359 سیر نزولی داشته است . اما بتدریج با همیاری کارگران و مسئولین دلسوز ، مدیریت این شرکت توانسته است علیرغم همه مشکلات و تنگناهای موجود تولیدات خود را افزایش داده و علاوه بر جبران ضررهای مالی و استهلاک وامهای بانکی به سوددهی رسیده و حتی بازارهای از دست رفته صادراتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را که به کشورهای بلوک شرق و حوزه خلیج فارس محدود می گردید به کشورهائی مانند : لیبی و ممالک عربی توسعه دهد.
کوششهای همه جانبه مدیریت و کارکنان متعهد شرکت باعث شد این واحد با حجم فروشی معادل 000/000/000/10 ریال بعنوان یکی از شرکتهای بزرگ و فعال اقتصادی در سطح کشور مطرح گردد.
لابراتوارهای مجهز شرکت پاکسان کنترلهای کیفی لازم را برروی مواد اولیه و محصولات تولیدی شرکت اعمال می نماید ، نظارت دقیق بر کیفیت تولیدات باعث گردید تا محصولات این شرکت بواسطه رعایت استادندارهای داخلی و بین المللی موفق به دریافت مهر استاندارد شده و شرکت پاکسان برای سومین سال پیاپی بخاط تولید محصولاتی برتر از مارکهای مشابه داخلی و خارجی از وزیر صنایع و رئیس شورای عالی استاندارد لوح تقدیر دریافت نماید.

د)- تولیدات :

مشخصات و ویژگیهای انواع تولیدات شرکت پاکسان به شرح زیر است :
*- صابون : این شرکت انواع صابونهای حمام – دستشوئی- رختشوئی را تولید می نماید. گلناز- ارکید و عروس مارکهای معروف صابونهای پاکسان می باشد . ظرفیت تولید سالیانه صابون این شرکت حدود 000/50 تن می باشد.

 

دانلود شرح مختصر سوابق ، مشخصات ، و زمینه های فعالیت شرکت پاکسان

دریــــافت فایـــل