بررسی و دانلود پاورپوینت بررسی راه های تعامل موفق با رسانه

بررسی و دانلود پاورپوینت بررسی راه های تعامل موفق با رسانه دارای نکات کلیدی پاورپوینت ,بررسی ,راه های, تعامل, موفق, با, رسانه,

نوع فایل: power point

قابل ویرایش 24 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

سواد اطلاعاتي از موضوعات جالب و جديد در عصر اطلاعات است. اين موضوع را مي‌توان يكي از عوامل مؤثر براي حضوري موفق و پويا در اين عصر به ويژه براي كارگزاران روابط عمومي دانست.

رشد غيرقابل پيش‌بيني اطلاعات و فناوري‌هاي مربوط به حوزه ذخيره، سازمان‌دهي و دسترسي به اطلاعات از جمله ويژگي‌هاي بارز اين عصر به حساب مي‌آيد

در عصر اطلاعات، علاوه بر ويژگي‌ بارز و ملموس آن – يعني رشد كمي حجم اطلاعات – دگرگوني‌هايي نيز در ابعاد مختلف اطلاعات به چشم مي‌خورد. متعاقب اين تحولات و ظهور و مفهوم جامعه اطلاعاتي توانمندي‌ها و سواد نويني متناسب با تغييرات ياد شده مورد نياز بوده كه بتواند ضامن بقاي افراد جامعه باشد. برخي از اين توانمندي‌ها – با عنوان سواد – متناسب با نيازهاي روز از سوي صاحبنظران مطرح شده‌اند .

سواد رايانه‌اي: توانايي بهره‌گيري از رايانه و نرم‌افزارهاي آن براي انجام امور و وظايف

سواد فن‌آوري: توانايي استفاده از رسانه‌هايي مانند اينترنت براي دسترسي به اطلاعات و قرار دادن اطلاعات در چرخه ارتباطي به نحوه‌ي مؤثر.

سواد متني: در اين نوع سواد فرد توانايي تشخيص «واقعيت»‌ و «ديدگاه شخصي» را در يك متن دارد. اين مهارت يكي از پايه‌هاي سواد اطلاعاتي است كه مواد را از نظر ارزش انتقادي مورد ارزيابي قرار مي‌دهد.

سواد شمارشي: به توانايي تفسير پايگاه‌هاي بزرگ داده و خرد كردن و پردازش ارقام آن‌ها به روش معنادار و تشخيص صحت آن‌ها اطلاق مي‌شود.

فهرست مطالب و اسلایدها:

رسانه ((media چیست؟

انواع رسانه

1- رسانه های سنتی

2- رسانه های چاپی print media

3- رسانه های الکترونیک electronic media

4- رسانه های سایبر


دانلود مستقیم فایل