بررسی و دانلود پاورپوینت توسعه سیستم های رادیو دیجیتال

بررسی و دانلود پاورپوینت توسعه سیستم های رادیو دیجیتال دارای نکات کلیدی پاورپوینت توسعه سیستم های رادیو دیجیتال,پاورپوینت, توسعه, سیستم های, رادیو, دیجیتال,

نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

توسعه سیستم های رادیو دیجیتال
در ابتدای قرن سوم، توسعه سیستم های دیجیتال و ارائه امکانات مختلف از طریق آن، این فناوری را به حیطه مخابرات نیز کشانده و فرستنده های رادیویی و تلویزیونی نیز رفته رفته از سیستم های آنالوگ، به دیجیتال تغییر هویت می دهند.
در حقیقت مزایا و قابلیت های مختلف سیستم دیجیتال، باعث این تغییر شده است. از بین رفتن سیگنال و ضعیف شدن بخاطر وجود منابع مختلف نویز و موانع محیطی از یک سو و تک منظوره بودن این سیستم و عدم انعطاف پذیری آن از طرف دیگر، از جمله محدودیت های سیستم آنالوگ می باشد.
در سیستم دیجیتال به دلیل استفاده از منطق صفر و یک، امکان تغییر حالت بسیار کم بوده و با بکارگیری روش های تصحیح خطا (کدهای همینگ و CRC )، این غییرات احتمالی قابل بازگشت است.
از این رو سیگنال دریافت شده توسط گیرنده، از لحاظ ارزش گذاری و کیفیت، بسیار نزدیک به فرستنده بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این مسئله و قابلیت های بسیار دیگری که در ادامه به آن می پردازیم، باعث شده است که در بسیاری از کشورها، سیستم پخش فرستنده های رادیویی و تلویزیونی، از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود


دانلود مستقیم فایل