بررسی و دانلود پاورپوینت نقش خریدهای الکترونیکی در کاهش تقاضای سفر در شهر تهران و ارائه راهکارهای توسعه آن

بررسی و دانلود پاورپوینت نقش خریدهای الکترونیکی در کاهش تقاضای سفر در شهر تهران و ارائه راهکارهای توسعه آن دارای نکات کلیدی پاورپوینت نقش خریدهای الکترونیکی در کاهش تقاضای سفر در شهر تهران و ارائه راهکارهای توسعه آن,پاورپوینت, نقش, خریدهای, الکترونیکی, در ,کاهش, تقاضای ,سفر ,در ,شهر, تهران, و ,ارائه, راهکارهای, توسعه ,آن,

نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 19 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

بررسی نقش خریدهای الکترونیکی در کاهش تقاضای سفر در شهر تهران و ارائه راهکارهای توسعه آن
امروزه یکی از مشکلات و معضلات زندگی شهري، ازدحام ترافیک و سختی رفت و آمد در سطح شهرها به ویژه کلانشهرها میباشد، در سال هاي اخیر خرید اینترنتی به عنوان یکی از راهبردهاي مدیریت تقاضاي حمل و نقل مطرح شده و با پیشرفت فنآوري و سیستم هاي اطلاع رسانی و ارتباطی مرتبط میباشد.
یکی از مشکلات و معضلات زندگی شهري، ازدحام ترافیک و سختی رفت و آمد در سطح شهرها به ویژه شهرهاي بزرگ است. عوارضی مانند آلودگی محیط زیست، بحران سوخت، افزایش مرگ و میر و جراحات ناشی از تصادفات رانندگی از جمله اثرات مستقیم و آشکار افزایش سفرهاي حمل و نقلی است.
مدیریت تقاضاي حمل و نقل
مدیریت تقاضاي حمل و نقل شامل تمام سیاست ها و اقدام هایی میشود که تقاضاي حمل و نقل را به گونه اي تغییر میدهند که باعث استفاده کارآمدتر از امکانات و تسهیلات موجود و بدین ترتیب، کاهش مسئله ترافیک و عوارض آن شود.


دانلود مستقیم فایل