بررسی و دانلود پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري

بررسی و دانلود پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري دارای نکات کلیدی پاورپوینت ازدوران پيش از بارداري تا پس از بارداري ,پاورپوینت, از,دوران ,پيش, از, بارداري, تا ,پس, از ,بارداري ,

نوع فایل.ppt: (قابل ويرايش و آماده پرينت)
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

قسمتی از متن.ppt:

* براي تنظيم اسامي در دفتر طبق يکي از دو حالت زير اقدام شود:
* در ابتداي هر سال مشخصات کليه مادران باردار را در دفتر وارد کنيد . به اين ترتيب که ابتدا اسامي و اطلاعات مربوط به مادراني که از سال قبل شناسايي شده اند ولي هنوز مراقبتهاي آنان ادامه دارد به دفتر جديد منتقل و سپس هر بار که خانم باردار جديدي شناسايي شد، شماره رديف جديدي باز و مشخصات او وارد مي شود.

* بدون در نظر گرفتن زمان، دفتر را به صورت مستمر تا آخرين برگ تکميل کنيد و پس از تکميل آخرين صفحه ،دفتر را تعويض کرده و اسامي واطلاعات مربوط به مادراني که قبلاً شناسايي شده اند ولي هنوز مراقبتهاي آنان ادامه دارد را به دفتر جديد منتقل کنيد.

شماره خانوار/کد شناسه: اين شماره را از روي پرونده خانوار زن باردار و بر اساس کد شناسه (ترکيبي از کد روستا ،شماره خانوار،شماره زن باردار در خانوار ) ثبت کنيد.
نام ونام خانوادگي : در اين خانه ، نام ونام خانوادگي خانم باردار را بنويسيد .
سن: در اين قسمت ، سن باردار را بر حسب ‘سال’ بنويسيد. چنانچه سن مادر زير 18 سال و يا بالاي 35 سال باشد، در صورت امکان با مداد قرمز نوشته و در غير اين صورت ، دور آن دايره کشيده شود.
مراقبت پيش از بارداري :
در صورتي که خانم مراقبت پيش از بارداري را دريافت کرده است ، کد 1 و در صورت عدم دريافت کد صفر (0) را بگذاريد.
6. تاريخ اولين روز آخرين قاعدگي .
تاريخ اولين روز آخرين قاعدگي را از روي فرم به اين قسمت منتقل کنيد.


دانلود مستقیم فایل