بررسی و دانلود پاورپوینت کاشی و کاشیکاری

بررسی و دانلود پاورپوینت کاشی و کاشیکاری دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت کاشی و کاشیکاری,پاورپوینت معرفی کاشی,کاشیکاری در معماری,پاورپوینت کاشیکاری در معماری,کاشیکاری معرق,کاشیکاری هفت رنگ,کاشی‌کاری دوره‌ی قاجار,کاشی کاری عصر صفویه,پاورپوینت کاشی و کاشیکاری,پاورپوینت کاشیکاری,کاشیکاری,کاشی

توضیحات:
فایل پاورپوینت کاشی و کاشیکاری،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
كاشی از قدیمی‏ترین ساخته‏های دست بشر می‏باشد. فراوانی مواد اولیه و سهولت ساخت تولید باعث شده است تا اشیاء سرامیكی از قدیمی‏ترین یافته‏های انسان‌های نخستین باشد.
صنعت كاشی‌سازی و كاشی‌كاری كه بیش از همه در تزیین معماری سرزمین ایران، و به طور اخص بناهای مذهبی به كار گرفته شده، دارای ویژگی‌های خاصی است.
این هنر و صنعت از گذشته‌ بسیار دور در نتیجه مهارت، ذوق و سلیقه كاشی‌ساز در مقام شیئی تركیبی متجلی گردیده، بدین ترتیب كه هنرمند كاشی‌كار با كاربرد و تركیب رنگ‌های گوناگون و یا در كنار هم قراردادن قطعات ریزی از سنگ‌های رنگین و بر طبق نقشه‌ای از قبل طرح گردیده، به اشكالی متفاوت و موزون از تزیینات بنا دست یافته است.
اشکال اولیه کاشی‌های سرامیکی مربوط به دوران قبل از تاریخ است وقتی که استفاده از رس به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در چندین تمدن اولیه توسعه یافت. کاشی‌های مدرن اولیه به طور زمخت شکل داده شده بود و استقامت کاشی‌های امروزی را نداشتند. مصالح کاشی‌ها از کف رودخانه‌ها استخراج شده در بلوک‌های ساختمانی فرم داده و در آفتاب خشک می‌شدند. کاشی‌های اولیه خام بوده‌اند ولی حتی در 6000 سال قبل مردم با استفاده از رنگ زدن و کنده‌کاری ظریف روی کاشی‌ها از آن‌ها برای تزیین استفاده می‌کردند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه کاشی
مواد اوليه کاشی
تاریخچه هنر کاشیکاری درایران
کاشی و کاربرد آن
انواع کاشی ها
كاشی آسفالتی يا آسفالت تايل
كاشی های سلولزی
تايلهای فيبر معدنی
كاشی های فلزی سوراخدار
كاشی وينيلی
کاشی‌های پخته شده
کاشی‌های لعابدار
کاشی‌های مدرن
تقسیم بندی کاشی های سرامیکی
کاشیکاری معرق
کاشیکاری هفت رنگ
کاشی‌کاری دوره‌ی قاجار
کاشی کاری عصر صفویه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 41 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت کاشی و سرامیک(18 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل