بررسی و دانلود پاورپوینت فصل یکم کتاب روانشناسی پرورشی نوین نوشته علی اکبر سیف (یادگیری

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل یکم کتاب روانشناسی پرورشی نوین نوشته علی اکبر سیف (یادگیری دارای نکات کلیدی خلاصه روانشناسی پرورشی نوین,پاورپوینت روان شناسی پرورشی,علی اکبر سیف,ppt روانشناسی پرورشی نوین,pdf روانشناسی پرورشی نوین,روانشناسی یادگیری و آموزش,خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی,پاورپوینت,یادگیری, آموزش و روانشناسی پرورشی

پاورپوینت فصل یکم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (یادگیری، آموزش و روانشناسی پرورشی) نوشته علی اکبر سیف در قالب pptx و در حجم 24 اسلاید:


بخشی از متن:
تعریف یادگیری 
مفهوم یادگیری را می توان به صورتهای مختلف تعریف کرد: 
کسب دانش و اطلاعات، عادتهای مختلف، مهارتهای متنوع، و راههای گوناگون حل کردن مسائل و همچنین می توان یادگیری را به عنوان فراگیری رفتارها و اعمال مفید و پسندیده، و حتی به عنوان کسب رفتارها و اعمال مضر و ناپسند تعریف کرد. پس، یادگیری حوزه بسیار گسترده ای را شامل می شود. 
هرگنهان و السون 
 هرگنهان و السون’ (۲۰۰۵، ترجمه سیف، ۱۳۸۵) گفته اند ’’یادگیری یکی از مهم ترین زمینه ها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف کردن است (ص ۱۸). با این حال، به سبب اهمیت مفهوم یادگیری، از آن تعریفهای مختلفی به دست داده اند. 
معروف ترین تعریف یادگیری 
معروف ترین تعریف یادگیری به قرار زیر است و یادگیری به فرایند ایجاد تغییر نسبتا پایدار در رفتار با توان رفتاری که حاصل تجربه است گفته میشودرا و نمی توان آن را به حالتهای موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری، خستگی، یا مصرف داروها پدید می آید نسبت داد.

دانلود مستقیم فایل