بررسی و دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (رهبری و مدیریت برای ایجاد فرصت های برابر)

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (رهبری و مدیریت برای ایجاد فرصت های برابر) دارای نکات کلیدی کلمات کلیدی,کتاب رهبری و مدیریت آموزشی,تونی بوش,دیوید میدلوود,محمدرضا آهنچیان,منصوره عتیقی,خلاصه رهبری و مدیریت آموزشی,پاورپوینت رهبری آموزشی,پاورپوینت کتاب مدیریت آموزشی,ppt رهبری و مدیریت آموزشی ,pdf رهبری و مدیریت آموزشی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (رهبری و مدیریت برای ایجاد فرصت های برابر) نوشته تونی بوش، دیوید میدلوود ترجمه:محمدرضا آهنچیان-منصوره عتیقی در قالب pptx و در حجم 47 اسلاید:

بخشی از متن:

تعاریف و دیدگاههای نظری 
الزاما باید از قوانینی تبعیت کرد. هرچه باشد، این امر در کل از آن جهت مفید است که بر عدالت و برابری افراد برای داشتن فرصت های برابر به قصد تحقق اهداف مناسب و شایسته شان اصرار دارد. بنابراین، این مسئله مهم آرمان جامعه دموکراتیک است.
 با اینکه در چنین جامعه ای بر کلمه «برابر» بیشتر از کلمه «فرصت» تأکید می شود، برای رهبران و مدیران آن جامعه «فرصت» هم به همان اندازه مهم است؛ چون خواه افراد آن فرصتها را داشته باشند خواه داشته باشند، تمهید یا تسهیل آن فرصتها از وظایف اصلی رهبری و مدیریت است.
آگاهی از فرصت های برابر در جهان توسعه یافته و مدرن، بر قوانینی که در این جوامع وضع می شود تأثیر می گذارد؛ مثل قوانینی که طی نیمه دوم قرن بیستم تصویب شد و مرتبا تعديل توسعه یافت.
 برای مثال، قانون حقوق بشر (۱۹۹۸)، که قانون بسیاری از مردم اروپاست، در بریتانیا هم رواج یافت و بر حقوق مردم آنجا هم تأثیر گذاشت. عمده حقوقی که بر افراد شاغل د نظام آموزش و پرورش اثر می گذارد، عبارت است از:
حق محترم دانستن زندگی خصوصی و خانوادگی
حق آزادی بیان
حق آزادی فکر، عقیده و مذهب 
حق قرار نگرفتن در معرض رفتارهای اهانت آمیز 
حق برخورداری از دادرسی عادلانه و عمومی در زمانی قابل قبول زیر نظر هیئت داوری مستقل و بی طرفی که قانون تعیین کرده است.

دانلود مستقیم فایل