بررسی و دانلود پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان

بررسی و دانلود پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان,سد و نیروگاه مسجد سلیمان,پاورپوینت سد مسجد سلیمان,پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان,پروژه درس سد,سد مسجد سلیمان,سد,سیستم انحراف آب ,سد و سرریز,پاورپوینت آشنایی با سد مسجد سلیمان

توضیحات:
فایل پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان،در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.


بخشی از متن:

مطالعات تكميلي شناخت ، طراحي تقصيلي طرح از اواسط سال 68 آغاز ، درسالهاي 70و75 به ترتيب مطالعات فاز1و2به اتمام رسيد عمليات ساختماني آن از دي ماه 1373 شروع وانحراف آب درسال 74 ميسرگشت، همچنين افتتاح بدنه طرح در فروردين 1380 انجام شده و بهره برداري چهار واحد فاز اول در حال انجام و عملیات احداث طرح توسعه نیز ادامه دارد.

سابقه مطالعات مقدماتی در خصوص حوضه آبریز کارون، به مطالعات شرکت مهندسین مشاور هارزا در دهه چهل و پنجاه شمسی باز می‌گردد. در این قالب، مطالعات امکان‌سنجی سد مسجدسلیمان صورت گرفت و احداث سد جریانی با نام کارون٤ در محلی به نام گدارلندر پیشنهاد شد. پس از انقلاب اسلامی، شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس با مشارکت شرکت ایکرز کانادا، مطالعاتی در مورد آن انجام داد. در نهایت طی سال‌های ١٣٦٠ تا ١٣٦٥ شرکت خدمات مهندسی برق مشانیر از ایران با مشارکت شرکت لامایر آلمان مطالعات تکمیلی را انجام داده و محور فعلی سد مسجد سلیمان را به عنوان محور نهایی پیشنهاد نمودند.

فهرست مطالب:

معرفی و تاریخچه
اهداف و منافع
مشخصات سد
تاریخچه و سوابق
موقعیت و جانمایی
مشخصات رودخانه
مشخصات حوضه آبریز
موقعیت سد
ویژگیها
توپوگرافی
هواشناسی
هیدرولوژی
سیلاب
کیفیت آب
رسوب گذاری
لرزه خیزی
مخزن سد
تصاویر سد

این فایل با فرمت پاورپوینت در 31 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت انواع سد و سرریز (35 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل