بررسی و دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست

بررسی و دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست,بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست,پاورپوینت موزه تاریخ هلوکاست,موزه,آشنایی با موزه تاریخ هلوکاست,موشه سفدی ,پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست

توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه تاریخ هلوکاست ، در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
موزه هولوکاست در دامنه تپه ای مشرف به روستای اینکریم اورشلیم (بیت المقدس) قرارگرفته. این موزه نتیجه پروژه طرح توسعه ده ساله و 100 میلیون دلاری بنیاد یاد وشم (بنیاد قهرمانان هولوکاست) می باشد و در واقع بدنه اصلی و ستون فقرات پروژه 75000 مترمربعی موشه سفدی Moshe Safdie است. مراحل ساخت و اجرای این پروژه در سال 2005 میلادی پایان یافت.

موشه سفدی معمار، نویسنده و طراح شهری کانادایی و اسرائیلی در سال 1938 در شهر حیفا (مستعمره انگلیس آن زمان و اسرائیل کنونی) به دنیا آمد. سپس در 15 سالگی به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرد. وی در طراحی موزه هولوکاست به این موضوع واقف بود که موضوع آدم سوزی نمونه مشابهی ندارد و بنابراین ساختمان این موزه نیز نمی تواند از نمونه های مشابه پیروی کند. این مجموعه فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی که از آن به عنوان عظیم ترین مرکز بین المللی تحقیقات هلوکاست یاد می شود، یکی از مهم ترین آثار موشه سفدی Moshe Safdieاست.
این مجموعه از چندین ساختمان مختلف و مجزا تشکیل شده است که به نحو زیبایی با توپوگرافی و شیب دامنه کوه ترکیب شده اند.
این بناها در ظاهر از هم جدا می باشند و توسط پل هایی مستقیم و مسیرهایی ارگانیک به یکدیگر متصل می شوند؛ اما با توجه به پلان موزه درمی یابیم که تمامی فضاهای اصلی موزه در زیرزمین به یکدیگر متصل و در ارتباط می باشند.
و…

فهرست مطالب:
مشخصات موزه
معرفی بنا و معمار
اسکیس اولیه معمار
سایت پلان
پلان
پلان طبقه اول موزه
مقطع
ورودی
قسمت انتهائی موزه
فضای داخلی موزه
قسمت یادبود قربانیان هلوکاست
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 37 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD موزه ی یهود در برلین(8صفحه)


دانلود مستقیم فایل