بررسی و دانلود پاورپوینت ترکهای ساختمانی

بررسی و دانلود پاورپوینت ترکهای ساختمانی دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت ترکهای ساختمانی,ترکهای ساختمانی,پاورپوینت انواع ترک در ساختمان,انواع ترک های سطوح بتنی و جلوگیری از آن,پاورپوینت بررسی انواع ترکها,ترک عمیق و ثابت,پاورپوینت ترکهای ساختمانی,پاورپوینت ترک ساختمانی,ترک ساختمانی

توضیحات:
فایل پاورپوینت ترکهای ساختمانی،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مديريت و نگهداري ساختمان، يكي از موضوعات مهم در مديريت ساختمان مي باشد، كه تاكنون در كشور ما مورد توجه جدي قرار نگرفته است. بطور كلي دوره ي تعمير و نگهداري ساختمان در حدود نود و پنج درصد دوره ي حيات يك ساختمان را، از زماني كه مفهوم ذهني ساخت شكل مي گيرد تا پايان عمر آن به خود اختصاص مي دهد. با اعمال يك سيستم مناسب مديريتي در بخش تعمير و نگهداري نه تنها مي توان كيفيت ساختمان را افزايش داد، بلكه امكان بهينه سازي هزينه ها نيز فراهم مي گردد. بديهي است با توجه به اين مطلب تعمير و نگهداري ساختمان و مديريت آن از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. در اين مجموعه ابعاد مختلف مديريت و نگهداري ساختمان مورد مطالعه قرار گرفته است. نظر به اينكه داشتن مديريتي صحيح و مناسب، نيازمند داشتن يك سازماندهي جهت اعمال اهداف مديريت مي باشد، به همين جهت در اين مقاله همچنين مقوله ي سازماندهي تعمير و نگهداري مورد مطالعه قرار گرفته است.
مبحث تعمير و نگهداري در ساختمان مدتهاست در سراسر جهان بويژه در كشورها ي توسعه يافته مورد توجه قرار گرفته است. با اينكه اهميت اين بخش از صنعت و تكنولوژي ساختمان از سوي محافل علمي و تحقيقاتي معتبر جهان بدست مي آيد، متاسفانه در بعد كاربردي و علمي آنگونه كه بايد و شايد مورد توجه قرار نگرفته است .
و…

فهرست مطالب:
مقدمه ترک ها
انواع ترک ها
حالت های ترک
روش های تعمیر ترک
ترک در نعل درگاه ها و پیوند های عمیق ترک
رفع ترك اطراف ستونهاي فلزي
نتیجه گیری کلی ایجاد ترک ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD انواع ترک های سطوح بتنی و جلوگیری از آن
(6صفحه)


دانلود مستقیم فایل