بررسی و دانلود پاورپوینت مرمت سرای حاج محمد همدانی

بررسی و دانلود پاورپوینت مرمت سرای حاج محمد همدانی دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت مرمت سرای حاج محمد همدانی,سرای حاج محمد همدانی,پاورپوینت مرمت و احیای سرای توکل کرمانشاه,پاورپوینت معماری,پاورپوینت مرمت بنای حاج محمد همدانی,سرای حاج محمد همدانی کرمانشاه,پاورپوینت مرمت سرای توکل,روستای دره,مرمت بنا

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه مرمت سرای حاج محمد همدانی(سرای توکل)،در حجم 24 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

سرای حاجی علی محمد همدانی معروف به سرای توکل درمرکز شهر کرمانشاه واقع است، بنابراین موقعیت طبیعی شهر را دارا می باشد که از این قرار است:
آب وهوایی نیمه خشک با تابستان های نسبتاً گرم و زمستان های
همراه با ریزش برف و باران. میزان متوسط باران در سال تقریباً 460 میلی متر است (میانگین از سال 1974 تا 1980 میلادی) متوسط روزهای یخبندان در سال 80 روز می باشد (میانگین از سال 1354 تا 1372). از نظر زلزله خیزی شهر کرمانشاه و منطقه بر روی خط زمین لرزه با خطر نسبی بالا است.
سرای حاجی علی محمد همدانی در محله فیض آباد که یکی از قدیمی ترین محلات کرمانشاه می باشد، واقع گردیده است، در نزدیکی آن بناهای قدیمی و با ارزش دیگری وجود دارند، همانند خانه قدیمی صارم الدوله، مسجد و حمام نظام، خانه قدیمی حاج اکبرپور وتکیه بیگلربیگی که دو بنای آخری پیش از این در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده اند، در آن سوی خیابان مدرس نیز مسجد جامع و خانه قدمی گل عنبر (وکیل الدوله) و دبیرستان کزازی واقع اند که از بناهای با ارزش هستند.

فهرست مطالب :
موقعیت طبیعی
موقعیت فعلی
تاریخچه بنا
اطلاعات کلی
مشخصات بنا
عوامل تزئین شده و نوع آنها
تصاویربنا
نقشه ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل پاورپوینت تصویری مرمت روستای دره(22 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل