بررسی و دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارپوش ها

بررسی و دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارپوش ها دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارپوش ها,آشنایی با دیوارپوش ها,انواع دیوارپوش ها,دیوارپوش,بررسی انواع دیوارپوش,رنگ ساختمانی,پاورپوینت آشنایی با دیوارپوش ها,پاورپوینت دیوارپوش,تزئینات دیوار

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با دیوارپوش ها ، در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
از نخستين روزي که بشر به ساخت سرپناه براي خود پرداخت ، به اين موضوع انديشيد که چگونه فضاي زندگي خود و به خصوص ديوارها را تزيين نمايد که نتيجه آن به ابداع ديوارپوش هاي متفاوت گرديد.
ديوارپوش ها را مي توان به طور کلي به دو دسته ديوار پوش هاي خارجي و داخلي تقسيم کرد.

ديوار پوش هاي خارجي:
اين نوع ديوارپوش ها بايد از لحاظ پايداري بسيار مقاوم بوده و در برابر عوامل محيطي مانند تابش مستقيم نور خورشيد و بارندگي و سايش مقاومت خوبي از خود نشان دهد. از اين دسته ديوارپوش ها مي توان به موارد زير اشاره کرد :
آجر، سيمان ، سنگ ، شيشه ، ورق هاي کامپوزيت و …
در استفاده از ديوارپوش هاي خارجي علاوه بر مقاومت بايد جنبه زيبايي را نيز در نظر گرفت که امروزه با تلفيق اين ديوارپوش ها طرح هاي زيبايي به دست مي آيد.

ديوار پوش هاي داخلی:
در اين قسمت به اين علت که عوامل فرساينده کمتري وجود دارند و نيز سلايق بيشتري حکمفرماست ، شاهد تنوع فراواني مي باشيم که اين تنوع رقابتي سخت بين توليد کنندگان و طراحان ايجاد کرده که توليدات آن ها باعث به وجود آمدن مواد و متريال خاص و جديد مي گردد. از ديوارپوش هاي داخلي متداول به موارد زير مي توان اشاره نمود.
و…

فهرست مطالب:
آشنایی با انواع دیوار پوش
ديوار پوش هاي خارجي
ديوار پوش هاي داخلی
رنگ
رنگ هاي پلاستيک
رنگ هاي روغني
ديوار پوش هاي چوبي
ديوارپوش هاي سنگي
ديوارپوش هاي سلولزي
كاغذ ديواري
حفظ و نگهداری دیوار پوشها
راهنمای خرید دیوار پوش

این فایل با فرمت پاورپوینت در 36 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD نمای ساختمان(7صفحه)


دانلود مستقیم فایل