بررسی و دانلود پاورپوینت ساختمان انرژی صفر

بررسی و دانلود پاورپوینت ساختمان انرژی صفر دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت ساختمان انرژی صفر,ساختمان انرژی صفر,پاورپوینت آشنایی با ساختمان انرژی صفر,ساختمان های انرژی صفر,انرژی صفر در طراحی و ساخت,ZERO ENERGY BUILDINGS DESIGN,پاورپوینت ساختمان انرژی صفر,بررسی ساختمان انرژی صفر

توضیحات:
فایل پاورپوینت ساختمان انرژی صفر(انرژی صفر در طراحی و ساخت)،در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش(فارسی و انگلیسی)،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
ساختمان انرژی صفر که بصورت ساختمان با (برآيند) انرژي صفر ZNE، ساختمان انرژی صفر برآيند NZEB یا ساختمان برآيند صفر شناخته می‌شود، ساختمانی با برآيند مصرف انرژی صفر با آلاینده کربن صفر سالیانه می‌باشد. ساختمانهایی که انرژی مضاعفی را در طول سال تولید می‌کنند ممکن است، ساختمانهای انرژی مضاعف و ساختمانهایی که انرژی نسبتاً بیشتری را نسبت تولید می‌شود مصرف می‌کنند، ساختمان انرژی نزدیک به صفر یا خانه‌های انرژی خیلی کم نامیده شوند.
در دنیای امروز با توجه به محدود بودن منابع سوخت فسیلی ساختمان‌ها صنایع و دیگر ارگانها به سمت استفاده از دیگر انرژی‌های موجود در زمین مانندانرژی خورشیدی، بادی، زیست انرژی و آبی حرکت نموده‌اند.
ساختمانهای قدیمی ۴۰ درصد کل انرژی سوخت فسیلی را در آمریکا اتحادیه اروپا مصرف می‌کنند و تولید کننده‌های مهمی از گازهای گلخانه‌ای محسوب می‌شوند. اصل مصرف انرژی شبکه صفر بعنوان یک ابزار برای کاهش آلایندگی کربن و وابستگی به سوخت‌های فسیلی در نظر گرفته می‌شوند. گرچه ساختمانهای انرژی صفر حتی در کشورهای توسعه یافته غیر متداول می‌باشند ولی روز به روز اهمیت و محبوبیت پیدا می‌کنند.
اکثر ساختمانهای انرژی صفر از شبکه الکتریکی برای ذخیره انرژی استفاده می‌کنند ولی بعضی از آنها هم مستقل از شبکه می‌باشند. انرژی معمولاً در مکان از طریق ترکیب تکنولوژی تولید انرژی همچون تکنولوژی خورشیدی و باد تولید می‌شود، در حالیکه مصرف کل انرژی را با HVAC به شدت کارآمد و تکنولوژیهای روشنایی کاهش می‌یابد. هدف انرژی صفر با کاهش هزینه تکنولوژیهای انرژی جایگزین و افزایش هزینه سوخت‌های فسیلی کاربردی تر می‌شود.

فهرست مطالب:
ساختمان انرژی صفر
طراحی ساخت
استفاده از انرژی
تصاویر،نمودارها و جداول
مصرف انرژی در مقابل حفظ انرژی
بررسی نمونه ها
مزیت ها و معایب
ماهیت ساختمانه‌های انرژی صفر
مزایای ساختمان‌های انرژی صفر
معایب ساختمان‌های انرژی صفر
تفاوت ساختمان‌های انرژی صفر و ساختمان‌های خالص انرژی صفر
ساختمان انرژی صفر در مقابل ساختمان سبز
نتیجه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 54 اسلاید قابل ویرایش فارسی و انگلیسی تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18صفحه)


دانلود مستقیم فایل