بررسی و دانلود پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری

بررسی و دانلود پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری,محاسبات دقیق نجومی در معماری,رابطه علم نجوم و معماری,بررسی محاسبات دقیق نجومی در معماری,هرم بزرگ جیزه,هرم کوکولکان,نجوم و معماری,حرکت تقدیمی,پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری,نجوم در معماری

توضیحات:
فایل پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری،در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
بسیاری از ویرانه های باستانی نمایانگر این امر هستند که افراد سازنده ی آنها، نه تنها برای صور فلکی و ریاضیات احترام ویژه ای قائل بوده اند، بلکه دقت عمل فوق العاده ای نیز داشته اند.
شکی نیست که تمدن های باستان، از مصر تا مکزیک، به شدت درگیر محاسبات پیچیده ی فضایی، ریاضیات و فعالیت های معماری بوده اند.
هرچند بسیاری از مورخین و باستان شناسان بر سر اینکه این تمدن ها دقیقا’ در کجا، کاری را دانسته انجام داده و کجا کاری تصادفی انجام گرفته است، درگیر بحث و مناقشه هستند، اما مثال هایی که در اینجا آورده شده نشانه ای حیرت انگیز از ارتباط آگاهانه ی ریاضیات و نجوم در آثار معماری است.
ر جیزه مثال های متعددی از توجه به مختصات جغرافیایی دیده می شود. برای مثال، چهار وجه هرم بزرگ جیزه کاملا’ – با خطایی بسیار ناچیز- رو به چهار جهت اصلی ساخته شده اند.

فهرست مطالب:
مقدمه
هرم بزرگ جیزه
هرم کوکولکان
کاراکول
حرکت تقدیمی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD معماری رنسانس(7صفحه)


دانلود مستقیم فایل