بررسی و دانلود پاورپوینت کلیسای جامع میلان و آشنایی با معماری آن

بررسی و دانلود پاورپوینت کلیسای جامع میلان و آشنایی با معماری آن دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت کلیسای جامع میلان و آشنایی با معماری آن,پاورپوینت کلیسای جامع میلان,پاورپوینت معرفی کلیسای میلان,پاورپوینت معماری کلیسای جامع میلان,کلیسای میلان,پاورپوینت کلیسای جامع میلان و معماری آن,کلیسای جامع میلان,کلیسا در ایتالیا

توضیحات:
فایل پاورپوینت کلیسای جامع میلان و آشنایی با معماری آن ،در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
کلیسای جامع میلان در شهر لمباردی در شمال ایتالیا واقع شده است. اسقف حال حاضر جهان به نام دیونیجی تتامانزی در این کلیسا مستقر می‌باشد.
شهرت این کلیسا در جهان بواسطه اهمیت آن در ترویج مسیحیت ، ایفای نقشی عمده در استحکام اعتقادات و سنن کاتولیک‌ها، آلات قدیمی موسیقی بی‌نظیر و معماری گوتیک شگفت انگیز آن می‌باشد.
ساخت این بنا که به زبان ایتالیایی دومو دی میلانوخوانده می‌شود از اواخر قرن 14 میلادی تا قرن 19 بطول انجامیده ( به نوعی از انجاییکه همچنان بر روی آن کار می‌شود، هنوز پایان نیافته است.)کلیسای جامع بعد از کلیسای سنت پیترز باسیلیکا در رم ، بزرگترین کلیسا در ایتالیاست و بعد از کلیسای جامع سویل در اسپانیا ، بزرگترین کلیسا با معماری گوتیک در جهان است.ارتفاع سالن مرکزی این کلیسا تنها از ارتفاع باقیمانده‌های سالن همسرایی کلیسای بئاویس در فرانسه کمتر است.

فهرست مطالب:
معرفی کلیسا
تاریخچه
آغاز ساخت کلیسا
کارلو برومئو
کلیسای جامع میلان
معماری کلیسا

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت معماری روم(29 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل