بررسی و دانلود پاورپوینت هتل برج العرب دبی

بررسی و دانلود پاورپوینت هتل برج العرب دبی دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت هتل برج العرب دبی,هتل برج العرب دبی,بررسی و تحلیل هتل برج العرب دبی,پاورپوینت تحلیل هتل برج العرب دبی,برج العرب دبی,هتل ,پاورپوینت هتل برج العرب دبی,نمونه خارجی هتل,آشنایی با هتل برج العرب دبی

توضیحات:
فایل پاورپوینت هتل برج العرب دبی،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
برج العرب نام هتلی در دبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰۰ متر مربع مساحت دارند.

غالباً هتل برج العرب را «تنها هتل ۷ ستاره جهان» می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است.

هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست.
این هتل به شکل حرف V می‌باشد که یک دکل به آن متصل شده‌است. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک فضای میان خانه بوجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد. در طی روز، کالبد و بدنهٔ سفید یک نور شیری و لطیفی را داخل هتل ایجاد می‌کند در حالیکه شیشه شفاف جلو، مقدار زیادی نور و روشنایی ایجاد می‌کند. در شب، هم بیرون و هم درون ساختمان توسط نورهای متغیر، روشن می‌شود.
لابی آتریوم برج العرب بلندترین آن در نوع خود در جهان است. زیرا در ارتفاع ۱۸۰ متری واقع شده. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را در برمی گیرد. درحالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی بصورت بسیار لوکس می‌باشد.
و…

فهرست مطالب:
معرفی برج
فضاهای خارجی
فضاهای داخلی
رستورانها و امکانات
نماد دوبی
نقشه ها
تصاویر بخش های مختلف برج

این فایل با فرمت پاورپوینت در 45 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل(13 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل