بررسی و دانلود پاورپوینت عناصر اولیه بصری در معماری

بررسی و دانلود پاورپوینت عناصر اولیه بصری در معماری دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت عناصر اولیه بصری در معماری,عناصر اولیه بصری در معماری,پاورپوینت عناصر بصری معماری,نقش سواد بصری در طراحی داخلی,تناسبات بصری,پاورپوینت آشنایی با سواد بصری در معماری,پاورپوینت عناصر اولیه بصری در معماری,سواد بصری

توضیحات:
فایل پاورپوینت عناصر اولیه بصری در معماری ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
نقطه دارای یک سری ویژه گی هاست، از جمله این که:
1-دارای مرکزیت یا ایستایی ست، یعنی حس مرکز بودن و ثابت بودنرا القا می کند. خصوصا اگر یک نقطه در فضا یا سطح باشد.
2-دارای انرژی بسیار متراکم و نهفته در درون خود است. وقتی به یک نقطه ی سیاه و پر نگاه می کنیم، حستراکم انرژی نهفته در آن را به خوبی درک می کنیم.
3-دارای جلوه های گوناگونی ست، مثلا اگر یک نقطه چندین بار دریک جهت تکرار شود، شکل خط را به خود می گیرد، حتی دو نقطه هنگامی که با فاصله امامرتبط با هم قرار گرفته باشند، فاصله ی بین آن دو به صورت خط دیده می شود. اگر چندنقطه را به صورت منظم یا نامنظم در کنار هم قرار دهیم، فاصله ی بین آن ها به صورتیک سطح به نظر می رسد.
4-نقطه در محل تجمع و تراکم خود مفهوم تاکید را القا می کند.همان طور که از برخورد دو خط با هم، یک نقطه ی تاکید به وجود می آید.
5-نقطه ها در یک ترکیب می توانند عنصر تصویری مثبت و منفی* رابه وجود آورند. خصوصا اگر به صورت سیاه و سفید در کنار هم باشند.
6-وقتی نقطه در یک ترکیب چندین بار تکرار شود، مفهوم ریتم* رابه وجود می آورد. همچنین با تجمع و تفرق نقطه در یک ترکیب حالت انقباض و انبساط نمایش داده می شود.
و…

فهرست مطالب:
نقطه
خط
حجم
سطح
بافت
سواد بصری
انواع سواد بصری
نقش سواد بصری در طراحی داخلی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 29 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل