بررسی و دانلود پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی

بررسی و دانلود پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی,معماری باغهای ژاپنی,معماری منظر,رابطه انسان و طبيعت در جهان بيني ژاپني,عناصر باغ های ژاپنی,پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی,مکتب باغ سازی ژاپنی,پاورپوینت باغ ژاپنی,باغ ,مقایسه باغهای ژاپنی با باغهای اروپایی

توضیحات:
فایل پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی،در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
معماري منظر هنر و دانشي جديد، نوپا و نا آشنا است که از تلفيق و آميزش علومي مختلف پديد آمده و با توجه به موفقيت آن در طراحي و توجه به فضاهاي محيطي و بيروني افراد و همچنين نياز به ايجاد حس زيبايي در فضاهاي شهري، در چند دهة اخير موفقيتي ويژه و ممتاز کسب کرده است.
اهداف اين رشته بر سه زمينه زيبايي شناسي، کارکردي و خواناسازي محيط بر اساس فرهنگ و هويت افراد و جامعه شناخته مي شود. (منصوري، 1383) بنابراين با توجه به اهميت آن از لحاظ هويت بخشي و زيبا سازي به محيط آدميان، مي توان ريشة آن را در قرن ها قبل جستجو کرد و براي شناخت و شناساندن هر چه بيشتر اين رشتة نو در ايران، لازم است که تاريخ آن را مورد مطالعه و پژوهش قرار داد.
معماري منظر هنر برنامه ريزي، طراحي، مديريت، نگهداري، احياگري زمين و طراحي دست ساخته هاي بشري است. حوزة اين حرفه در بر گيرندة حرفه ها و مباحثي چون معماري، طراحي سايت ها، توسعه حوزه هاي مسکوني، اصلاح و احياء محيط زيست، برنامه ريزي و طراحي شهري، طراحي پارک ها و مراکز تفريحي، طراحي منطقه اي و نگهداري از سايت هاي تاريخي مي باشد.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف معماری منظر
رابطه انسان و طبيعت در جهان بيني ژاپني
نحوه نگرش به باغ در مکتب باغ سازی ژاپنی
باغهای ژاپنی
باغ و مسکن
انواع باغ های ژاپنی
عناصر باغهای ژاپنی
فلسفه نماد ها
گلها و بوته ها
راه ها
چرا باغهای ژاپنی زیبا و تاثیر گذار هستند
نمونه باغهای ژاپنی
مقایسه باغهای ژاپنی با باغهای اروپایی
تصاویر
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 68 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD باغ ایرانی(6 صفحه)


دانلود مستقیم فایل