بررسی و دانلود پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی

بررسی و دانلود پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی,ارگونومی در محیط آموزشی,رنگ فضاهاي آموزشي,روشنايي در مدارس,پاورپوینت آرگونومی و معماری,آشنایی با آرگونومی محیط آموزشی,پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی,آرگونومی

توضیحات:
فایل پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی،در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مدرسه، خانه وسيعي است كه تعداد زيادي از كودكان و نوجوانان، ساعات فراواني از عمر گرانبهاي خويش را در آن سپري مي كنند. مدرسه زيبا و جذاب و بهداشتي زمينه را براي يادگيري علوم و فنون فراهم آورده و شكوفايي استعدادها را تسهيل مي‌كند و مدرسه غيربهداشتي و نامناسب، شوق و اشتياق براي فراگيري را به حداقل رسانده و امكان پويايي و بالندگي را كاهش مي‌دهد. در مدارسي كه فضاي نامطلوب مدرسه، خستگي، بي‌نظمي و آلودگي و بي‌تحركي را القا مي‌كند ،زحمات خستگي‌ناپذير معلمان و تلاش دانش‌آموزان بازدهي مطلوب را به همراه ندارد. بنابراين ارتقاي بهداشت محيط مدارس و توجه جدي به اين مساله ضمن تضمين سلامت دانش‌آموزان مي‌تواند فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي را مفيدتر سازد.
تجارب گذشته نشان مي دهد كه اين مكان ها سهم عمده اي در وقوع حوادث و بروز بيماري ها در كشورهاي در حال توسعه دارند. اين مطالعه با هدف تعيين وضعيت بهداشت محيط، ايمني و ارگونومي در مدارس انجام گرفته است.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
دانش آموزان امروز، بیماران آینده
رنگ فضاهاي آموزشي
روشنايي در مدارس
نور مصنوعي
آثار نامطلوب در فضاي آموزشي و چگونگي كاهش آن
وضعيت ميز و نيمكت‌ها
صندلی مناسب برای دانش‌آموزان
كوله پشتي و كيف هاي مدرسه
ويژگي هاي يك كوله پشتي ارگونوميك
چرا باید به انحرافات ستون فقرات توجه کنیم؟
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل