بررسی و دانلود پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها (32 اسلاید)

بررسی و دانلود پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها (32 اسلاید) دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,درز های ساختمانی و کاربرد آنها,پاورپوینت درز انقطاع چیست؟,پاورپوینت درز های ساختمانی ,درز انبساط,درز حرکتی,پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,درز انقطاع,پاورپوینت انواع درز ساختمانی

توضیحات:
دانلود فایل پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
درز انقطاع فضایی ست جهت جدا سازی بین سازه های دو ساختمان مجاور یکدیگر که در موقع زلزله از برخورد دو سازه به هم و ایجاد خسارت مضاعف توسط ضربه سازه ها بهم جلوگیری می نماید. به دلیل اینکه زمان تناوب نوسان (پریود)سازه های مجاور یگدیکر متفاوت می باشد احتمال برخورد دو سازه و تشدید تخریب ناشی از آن بسیار بالا می باشد. حداقل درز انقطاع در هر طبقه یک درصد ارتفاع آن طبقه از روی تراز پایه می باشد.تراز پایه ، ترازیست که حرکت زمین به سازه منتقل می شود.
درز انبساط برای جلو گیری از خراب های ناشی از انبساط و انقباض ساختمان بر اثر تغییر در جه حرارت محیطخارج یا جلو گیری از انتقال بار ساختمان قدیمی مجاور به ساختمانی که جدید احداث می شود ، همچنین در مواردی که ساختمان بزرگ است واز چند بلوک متصل به هم تشکیل می شود ، باید به کار بردن درز انبساط در محل مناسب پیش بینی شود . حد اقل فاصله ای از ساختمان با اجزای ساختمانی که باید در آن درز انبساط پیش بینی شود به نوع ساختمان ، تعداد ظبقات ، مصالح مصرفی و آب وهوای محل احداث بستگی دارد .
و…

فهرست مطالب:
درز انقطاع و انبساط
انواع درز در بتن
كاربرد درزهاي حركتي
مصالح مصرفي در درزهاي ساختماني
اجراي درزهاي حركتي
اجراي درزهاي ساختماني
اجراي درزهاي ساخت
درزهاي حركتي در ساختمانها
درزهاي حركتي در ساختمانهاي بتن‌آرمه يكپارچه
درزهاي حركتي در ساختمانهاي فولادي
درزهاي حركتي در ساختمانهاي ساخته شده از مصالح بنايي
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 32 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت درز انبساط در ساختمان(20 اسلاید)


دانلود مستقیم فایل