بررسی و دانلود پاورپوینت روان شناسی رشد کودک (37 اسلاید)

بررسی و دانلود پاورپوینت روان شناسی رشد کودک (37 اسلاید) دارای نکات کلیدی پاورپوینت روان شناسی رشد کودک (37 اسلاید),پاورپوینت روان شناسی رشد کودک ,منظور از «رشد» در دوره کودکی چیست؟,رشد پیوسته است یا ناپیوسته؟,یک دوره رشد یا چند دوره رشد وجود دارد!!!,تأثیر نسبی «طبیعت» و «تربیت»,دورنمای یا دیدگاه عمر, دیدگاهی متعادل

پاورپوینت روان شناسی رشد کودک (37 اسلاید)

بخشی از متن:
منظور از «رشد» در دوره کودکی چیست؟

 کنجکاوی علمی در مورد تغییراتی که از نوباوگی تا پیری صورت می گیرند فقط یکی از عواملی است که باعث شده رشد انسان امروزه حوزه مطالعاتی جالبی شود.

فشارهای اجتماعی برای زندگی بهتر  افراد، نیز پژوهش در مورد رشد را برانگیخته است(برای مثال، شروع آموزش همگانی در اوایل این قرن باعث شد که بدانیم چه چیزی و چگونه باید به کودکان در سنین مختلف، تدریس کنیم.

پژوهش در مورد انسان نسبتاً جدید است. بررسی کودکان تا اوایل قرن بیستم شروع نشده بود. تحقیق در مورد رشدِ بزرگسالی، پیری، و تغییر در دوره زندگی فقط در دهه 1960 و 1970 آغاز شد با این حال، دیدگاه های مربوط به این که چگونه افراد رشد و تغییر می کنند، قرن ها وجود داشته اند و هنگامی که این دیدگاه ها با پژوهش ترکیب شدند، به ساختن «نظریه های رشد» الهام بخشیدند.

فهرست مطالب:
منظور از «رشد» در دوره کودکی چیست؟
رشد پیوسته است یا ناپیوسته؟
یک دوره رشد یا چند دوره رشد وجود دارد!!!
تأثیر نسبی «طبیعت» و «تربیت»
دورنمای یا دیدگاه عمر؛ دیدگاهی متعادل
ضعف نظریۀ فروید
” اریکسون در نظریه روانی– اجتماعی“
نظریۀ رفتارگرایی
نظریه پردازان یادگیری اجتماعی
نظریه شناختی– رشدی پیاژه،


دانلود مستقیم فایل