بررسی و دانلود پاورپوینت معبد آب (20 اسلاید)

بررسی و دانلود پاورپوینت معبد آب (20 اسلاید) دارای نکات کلیدی دانلود پاورپوینت معبد آب,دانلود بررسی و آشنایی با معبد آب,بنای معبد آب,آشنایی با تادائو آندو,دانلود پاورپوینت پروژه معماری,دانلود پروژه معماری,پاورپوینت معبد آب,پاورپوینت معرفی معبد آب,پاورپوینت بنای معبد آب

توضیحات:

دانلود فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با تادائو آندو بعنوان معمار و بنای معبد آب،در حجم20اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

معبد آب، مجموعه ای از مفاهیم بودایی است که از میان نگاه انسان معاصر گذر کرده و نمود یافته. پیچیدگی،آمیختگی و مرزبندی بسیار پنهانی که میان سمبل های بودایی وجود دارد، در این جا دیده نمی شود.احجام در هم فرو می روند، اما از سیطره ی خود خارج نمی شوند و انزوای خود را حفظ می کنند. از کنار هم می گذرند و برای یکدیگر جا باز می کنند، اما با یکدیگر تداخل نمی کنند و این جایگاه و نحوه ی زندگی انسان امروزین است.
سالن این معبد در داخل زمین زیر یک استخر بیضی شکل بزرگ پر از نیلوفرهای آبی قرار دارد. راه ورود به سالن پلکانی است که از روی سطح آب شروع می شود و به نظر می رسد که بازدید کنندگان را به زیر آب می کشد. این سالن از یک اتاق گرد با یک شبکه بندی از ستونهای چوبی تشکیل شده که درون محوطه ای مربع شکل قرار گرفته است. فضای داخلی سالن و ستون ها به رنگ قرمز است. این رنگ در پایان روز هنگامی که تابش قرمز غروب فضا را پر می کند و سایه های بلند ستون ها را به درون حجم زیر زمینی می اندازد به رنگ قرمز پر رنگ در می آید. طرح معبد رشته ای از تجربیاتی را که بر زندگی روزمره فائق آمده اند را خلق می کند. آندو مخاطب خود را با گذراندن از دیوارهای منحنی شکل و بلند به حوض بزرگی می رساند که راه ورود به اتاق اصلی از دل آن می گذرد. مقصد آخر اتاقی مربع شکل با ستونهای چوبی و رنگی قرمز است.


فهرست مطالب :

تادائو آندو
برخی از نظرات و دیدگاه های تادائو آندو
معبد آب
مشخصات معبد آب

این فایل با فرمت پاورپوینت در 20اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


دانلود مستقیم فایل