بررسی و دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy

بررسی و دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy دارای نکات کلیدی گزارش کارآموزی شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy ,معرفی محل کار آموزی, ( شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy ),,تاریخچه شرکت سویا سان (Maxsoy )

گزارش کارآموزی شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy

مقدمه :
در تمامی کارخانه های تولیدی مسئول فنی کارخانه، مسئولیت های زیادی دارد تا محصول مورد نظر تمامی مراحل تولید خود را طی کند تا به دست مصرف کننده برسد همچنین اختیارات مسئول فنی نیز محدود است که این مسئله مانع از انجام درست مسئولیت ها می شود .
پس نقص عمده ای که منجر به بروز مشکلات فراوانی برای انجام مسئولیت های فنی می باشد ، گستردگی مسئولیت ها و محدودیت اختیارات است و در بسیاری از شرکت های تولیدی مسئولین فنی با تلاش و پیگیری خود موجب برقراری ارتباط مناسب با بخش های مختلف کارخانه که در کیفیت محصول دخالت دارند می گردد که به سادگی قابل انجام نیست .
طبق راهنمایی ها و دستورالعمل های اداره کل نظارت بر امور تولید محصول ، سیستم تضمین کیفیت Assurance Quality این مسئولیت ها را به عهده دارد و مسئول فنی یکی از اعضای این سیستم است .
تضمین کیفیت Assurance Quality خود یکی از عناصر اصلی مدیریت کیفیت Management Quality است . به عبارتی شورای تضمین کیفیت اطمینان می دهد که محصولات تولید شده از سلامت ، کیفیت و کارآیی مطلوب برخوردار بوده و رضایت مشتری را به همراه دارد .
از آنجایی که تضمین کیفیت بخشی از سیستم مدیریت کیفیت است ما این پروژه را به بررسی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2000 وچگونگی پیاده سازی این استاندارد در کارخانه تولیدی مواد غذایی سویا سان (Maxsoy ) اختصاص دادیم که چگونه توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا همراه با رضایت مشتری تولید کند .

فصل اول
معرفی محل کار آموزی
( شرکت تولید کننده مواد غذایی سویا سان Maxsoy )

تاریخچه شرکت سویا سان (Maxsoy )
سویا سان اولین تولید کننده شیر سویا با نام تجاری مکسوی (Maxsoy ) در خاورمیانه می باشد که از لحاظ ظرفیت سومین تولید کننده جهان محسوب می شود و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را در انواع شیر سویا ، روغن سویا ، آرد سویا ، اسنک سویا، پروتئین های بافت دار سویا ( TSP ) و …. به بازار عرضه نموده است .
شرکت فرآورده های پروتئینی سویا سان در سال 1381 با هدف تولید انواع فرآورده های پروتئینی سویا در اداره ثبت شرکت ها به شماره 185580 به ثبت رسید. این واحد در سال 1383 موفق به اخذ پروانه بهره


دانلود مستقیم فایل