بررسی و دانلود طرح نمونه بمنظور طراحي سيستم هاي زيربنايي اطلاعاتي بمنظور گردآوري و مشاركت ساخت و توليد

بررسی و دانلود طرح نمونه بمنظور طراحي سيستم هاي زيربنايي اطلاعاتي بمنظور گردآوري و مشاركت ساخت و توليد دارای نکات کلیدی طرح نمونه بمنظور طراحي سيستم هاي زيربنايي اطلاعاتي ,بمنظور گردآوري و مشاركت ساخت و توليد

«طرح نمونه بمنظور طراحي سيستم هاي زيربنايي اطلاعاتي
بمنظور گردآوري و مشاركت ساخت و توليد»
خلاصه:
براي برقراري ارتباط مطلوب و نگهداشتن آن، سرويس دهي به مشتري يكي از موارد لازم و ضروري است. بسياري از شركتها تمايل دارند تا هزينه هاي مربوط به چنين خدماتي را (تا حد امكان) كاهش دهند. آنها با استفاده از ابزارهاي IT بدنبال راه حلي كارآمد و مؤثر هستند. اين مقاله در مورد اينكه چنين سرويس هايي، چگونه قابليت انعطاف پذيري و ميزان اطمينان از يك سيستم را مي تواند افزايش دهد بحث كرده و چگونگي آن را توضيح مي دهد.
1- مقدمه:
با عمومي شدن و توسعه اقتصاد جهاني، فرآيندها و عملياتهاي ساخت و توليد در زمينه كيفيت محصول نهايي و ارائه سرويس و خدمات پس از فروش به مصرف كننده با چالشهاي بزرگي مواجه شده است. طراحي بر اساس حمايت بيشتر از مشتري و متمركز كردن فرآيند توليد تا حد امكان صورت گرفته است. تلاش بر اين است كه مدت زمان سرويس دهي كالا را به (بيش از) 20 سال برسانند. سازندگان، براي بهره برداري بهتر از كالا توسط مصرف كننده و در نتيجه افزايش طول عمر كالا، توصيه هايي را به مشتريان ارائه كنند. تمامي موارد ذكر شده ارتباط مستقيم با كارآيي و سرويس دهي مطلوب دستگاه دارند. مطلب ديگر انجام تحقيق و بررسي در ارتباط با افراد مختلف و سليقه هاي آنها مي باشد. مورد ديگر ساده كردن كاركرد با وسيله بمنظور سهولت آموزش آن است. اين خدمات براي هر دسته از افراد بايد با زبان آنها مطرح و توضيح داده شوند، در اين رابطه بايد مسائلي از قبيل فرهنگ آنها مد نظر قرار بگيرند. اين سيستم بايد انعطاف پذيري لازم براي ارائه خدمات مورد نظر را داشته باشد. نكته مهم طول عمر وسيله است كه در عرصه تجارت و فروش كالاي توليدي نقش مهمي را ايفا مي كند. همواره تلاش شركتها بر اين است كه محصول بهتر و با كيفيت بالاتر عرضه كنند تا در زمينه رقابت با سايرين بتوانند از آنها پيشي بگيرند. عمليات توليد و ساخت بايد به گونه اي سازمان دهي شود كه نهايت، رضايت مصرف كننده حاصل شود.


دانلود مستقیم فایل