بررسی و دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی چای و فرآورده های آن

بررسی و دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی چای و فرآورده های آن دارای نکات کلیدی تولید چای ,بسته بندی چای ,طرح توجیهی چای ,طرح کارافرینی چای ,چای ,طرح اقتصادی

طرح توجیهی تولید و بسته بندی چای و فرآورده های آن
اكثر نياز چاي کشور از طريق واردات چاي قاچاق تامين مي شود كه اين امر علاوه بر ضررهاي فراوان اقتصادي، براي مردم مسائل و مشكلات بهداشتي نيز به همراه دارد. این طرح قصد دارد با ايجاد كارخانه اي مجهز به جديدترين ماشين آلات به قطبي در زمينه تهيه و توزيع چاي و مشتقات آن تبديل شود. بدين ترتيب علاوه بر اينكه از مصرف چاي هاي خارجي در داخل كاسته مي شود، زمينه صادرات به ديگر كشورها هم فراهم مي شود.
در حال حاضر چاي توليد داخل از كيفيت مناسبي برخوردار است ولی اکثر مردم تمايلي به مصرف آن ندارند. از مصاديق اين امر وجود 150 هزار تن انباشته چاي علي رغم تقاضاي زياد بازار داخل براي چاي در انبارهاي كشور مي باشد. از راه هاي استفاده اين محصولات باز فراوري آن و تبديل آن به چاي مرغوب و با كيفيت توسط اسانس و عصاره چاي مرغوب مي باشد. بنابراين و باتوجه به آمار هاي موجود مبني بر تقاضاي چاي و ممنوع بودن واردات آنها بازار خوبي براي چاي خشك بازفراوري شده و كيسه اي در آينده پيش بيني مي شود. همچنين با توجه به تنوع طلبي مردم در مصرف و كمبود تمايل به مصرف نوشابه هاي گاز دار در تمام دنيا و مصارف سرانه كشورهاي ديگر براي چاي فوري و نوشابه چاي، براي اين محصولات نيز مي توان بازار خوبي در آينده پيش بيني نمود.


دانلود مستقیم فایل