بررسی و دانلود تحقیق درباره بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه

بررسی و دانلود تحقیق درباره بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه دارای نکات کلیدی تحقیق, درباره, بيمارستان, فوق, تخصصي, رضوي, در, يك, نگاه,

بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه
افزايش روزافزون زائران بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) و لزوم ارائه‌ي صحيح و بهتر خدمات فرهنگي اجتماعي و توسعه و تداوم اين امر و نيز محبوبيت جهاني اين مركز، باعث شد كه افق نگاه آستان قدس رضوي اين بار خدمات درماني را مورد توجه خويش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امكانات مناسب درماني براي زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصي نقاط دنيا، پروژه ساخت بيمارستان فوق تخصصي رضوي را از سال 1375 آغاز كرد.
در اجراي اين پروژه، از نظرات فني مشاوران داخلي و خارجي كمك گرفته شده و ساختمان بيمارستان با بهترين سازه‌ها و مطابق با استانداردهاي ملي در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبيعي از ايمني كامل برخوردار است. زيربناي اين بيمارستان بالغ بر 56 هزار مترمربع و در پنج طبقه احداث شده كه با داشتن اساسنامه‌اي مستقل به ثبت شركتها رسيده است. اين بيمارستان از بهمن‌ماه سال 1384 با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فعاليت خود را آغاز كرد.
آستان قدس رضوي با اين هدف كه هموطنان عزيز ايراني و مسلمانان منطقه بتوانند نيازهاي درماني خود را با اطمينان خاطر نسبت به رعايت ضوابط شرعي و همچنين مطابق با استانداردهاي پزشكي از اين مركز برآورده سازند و جهت معالجه، از عزيمت به كشورهاي غربي بي‌نياز شوند، امكانات و تجهيزاتي پيشرفته و كادر درماني مجرب و متخصص را فراهم كرده است.
بيمارستان رضوي كه به نام حضرت امام علي بن موسي الرضا(ع) متبرك مي‌باشد و در خراسان رضوي واقع شده، با ارائه پيشرفته‌ترين خدمات تشخيصي و درماني براي بيماران داخل و خارج كشور و با استفاده از پزشكان برجسته و محققان نخبه علوم پزشكي داخل و خارج كشور به عنوان برترين بيمارستان خاورميانه مطرح است. همچنين فعاليت در عرصه‌هاي علمي پژوهشي و آموزشي نيز در صدر برنامه‌هاي اين بيمارستان قرار دارد تا با بهره‌


دانلود مستقیم فایل