بررسی و دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (سبک‏های یادگیری و تفکر) نوشته علی اکبر سیف

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (سبک‏های یادگیری و تفکر) نوشته علی اکبر سیف دارای نکات کلیدی خلاصه روانشناسی پرورشی نوین,پاورپوینت روان شناسی پرورشی,علی اکبر سیف,ppt روانشناسی پرورشی نوین,pdf روانشناسی پرورشی نوین,فصل دهم,سبک‏های یادگیری و تفکر

پاورپوینت فصل دهم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (سبک‏های یادگیری و تفکر) نوشته علی اکبر سیف در قالب pptx و در حجم 36 اسلاید:

بخشی از متن:

یکی از واقعیتهای مهم هستی وجود تنوع در میان پدیده های عالم است. نه تنها گونه های مختلف جانداران و گیاهان با هم فرق دارند، بلکه اعضای هر گونه نیز با یکدیگر متفاوت اند. انسانها نیز مشمول همین قاعده اند. دانش آموزان از لحاظ تواناییهای ذهنی، روشهای آموختن، سبک و سرعت یادگیری، آمادگی، و علاقه و انگیزش نسبت به کسب دانش و انجام فعالیتهای تحصیلی با هم تفاوت دارند. بنابر این، در نظر گرفتن تفاوتهای فردی دانش آموزان در آموزش و برخورد متناسب با ویژگیهای خاص آنان از وظایف مهم معلمان است.
عوامل مختلفی موجب تفاوت در میان یادگیرندگان می شوند. آنچه در سالهای اخیر بیشتر از بقیه عوامل نظر روانشناسان پرورشی و متخصصان آموزشی را به خود جلب کرده تنوع سبکهای یادگیری و تفکر و راهبردها و روشهای یادگیری و مطالعه است. این تفاوتها عمدتا در چگونگی برخورد یادگیرنده با موضوعهای مختلف یادگیری و نحوه فراگیری، نگهداری و استفاده از آن یادگیریها مطرح بوده است.

دانلود مستقیم فایل